Haftasonu Düzenlenen Evlilik Fuarı İzlenimlerim


UYARI: Bu post aşırı dozda eleştiri içerir :)

Yıllardır söz, nişan, düğün şimdi de iş için İstanbul'da evlilik fuarlarını aksatmadan takip etmiş biri olarak şunu diyebilirim ki Ankara Congresium'da düzenlenen evlilik fuarı beklendiği gibi değildi. Haberlere bakılırsa 87 firma katılmış ama bana kalırsa 7 firma sayamam doğru düzgün. İlginin beklentileri aştığına dair demeçler vermişler. Biz en kalabalık olabilecek günde en kalabalık olabilecek saatte gittik ama yine de çok boştu.


Neyse detaylara geçelim. Benim bu sektörden tanıdığım sadece bir firma katılmıştı fuara gerisini ilk defa orada duydum gördüm.

Yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi fuarın dört bir yanında klasik otomobil vardı. Daha çok klasik oto fuarı düzenlemişlerdi sanki. Ayrıca düğünlerde gelin arabası olarak klasik oto kullanmak da artık bence kabak tadı vermeye başladı yavaştan. 


Sonracığıma bu iki zavallıyı oturtmuşlar masaya o firmanın yetkilileri aksiyon olsun diye. Bunlar da canından bezmiş az sonra boyunlarına ilmek geçirilcekmiş gibi mahzun mahzun bakıyorlar. Zaten bunları gören çiftler evlenmekten soğumuştur diye düşündük :)


Son olarak değinmek istediğim konu Remziye Öztoprak'ın yaptığı abiye ve gelinlik defilesi... 

Teyzemiz sanırımım anneannesinin gelinliğini sandıktan çıkarıp getirmişti, eee tabi ne olsa vintage diye birşey var ama di mi :P Kim giyecek sevgili modacı teyzem o gelinliği. Kapının önünden geçen kızları alıp rastgele giydirmişler gibiydi. Renk, kumaş, dikiş bence oldukça kötüydü.

Bu arada benim Akay gelinliğimin kumaşının çakmasını kullanarak bir gelinlik tasarlamışlardı ama manken kızımızın üzerinden o da dökülüyordu. Tanınan bir markanın bilinen bir modelini neden kopyalamaya çalıştıklarını da anlamadım doğrusu...


Biraz eleştirel bir post olmuş olabilir ama hiç mi iyi birşey yoktu derseniz bir tek Ramada Otel'in getirdiği yenilik hoşuma gitti. Balo salonunu dilersenin bir Osmanlı Sarayına, dilerseniz Fransız Bahçelerine çeviriyorlar. Duvarlara yansıtılan projeksiyon görüntüsü ile kesintisiz ve oldukça gerçekçi bir görüntü sağlıyorlar. Farklılık arayanların düşünebileceği bir alternatif bence....



Bu fuarlara bir el atmam lazım önümüzdeki yıl kesinlikle :)))

Yorumlar

  1. İzlenimlerini çok hoş kaleme almışsın:)
    seninle birlikte o fuarda olup gülmek isterdim doğrusu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ilginçti hakikaten ama istanbulla kıyaslayınca:) beraber olsaydık gülerdik birlikte valla:)

      Sil
  2. bende ocak ayındaki istanbul evlilik fuarına gitmiştim..oldukça iyi bir fuardı..işim gereği 3 gün oradaydım..sindire sindire gezmiştim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bayadır takip ediyorum bu yıl daha da büyümüştü hatta ama Ankara'daki ilk olunca acemiliğe gelmiş demek ki :)

      Sil
  3. Seneye İstanbul' daki fuarda da görmek isteriz seniiii :) Hadi bakalım inşallah ;)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten fuarlara katılmak aklımdaki planlardan biri İstanbul en başta zaten de. Aklımdaki fikirleri de hayata geçirebilirsem yurtdışı fuarlara da açılırım belki :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla