Farlılık Arayanlara: "RENKLİ" GELİN TELİ

Düğün hazırlıkları sürecinde herşey çok içime sinerek gerçekleşmiş olsa da bu gelin telini görünce bunu kullanamamış olmak içimde kalmadı değil... Gelin teli aldığım firma bu ürünü bana geçtiğimiz hafta yolladı yeni üretimleriymiş. Hem geleneksel hem modern bir ürün yaratmak istemişler...



İçinde pembe, mor, bakır renkli yansımaları var. Renkli gelin çiçekleriyle ya da kına gecesinde saça ya da duvağa takılarak çok güzel duracağına eminim. Hatta utanmasan yeniden deniyeyim diyceğim de :D




Ee artık nerede satışta olduğunu söylemem gerek yoktur heralde ;)

Yorumlar

  1. ay evet biz bunu kaçırdık mı şimdi tüh:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım ya görünce keşke daha önce olsaydı kınadaki tacımla takardım dedim...

      Sil
  2. Ben kaçırmadım:) aklımda bulunsun..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş, ben bi düşüneyim :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeniden takıp foto mu çektirsem acaba :D

      Sil
    2. Hmm, evlilik yıldönümünde düşünülebilir aslında, içinde kalmasın bence :)

      tidyghost.blogspot.com

      Sil
  4. Annemin de vardı, hala saklar ama çiçek buketi dışında kullanılması bana pek hoş gelmiyor açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında ben kınada da kullanmak istemiştim ama gümüş rengi kıyafetime uymamıştı. Ben de zaten gelin buketimde kullandım :)

      Sil
  5. Oooo çok tatlıymış, bende gelin telini çok seviyorum :)
    Dün siteni inceledim ama "düğün nişan" kısmına tıkladığımda ürünler açılmamıştı
    şimdi tekrar baktım açılıyor bu yeni tel aklımı çeldi :))
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah allah anlık bir problem mi oldu acaba dün açılmasıyla ilgili bir problem yaşamadık çünkü. Valla bu telden benim de haberim yoktu üretici firmam yollayınca benim de aklımı çelmedi değil :)))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları