İşte Vanilya Tadında Sürprizim :)))


Bir süredir buralardan uzak kalmama neden olan bir sürprizim olduğundan bahsetmiştim size önceki postumda... Merak edenlerin çok olması beni çok mutlu etti. Herkesin sürprizle ilgili bir tahmini vardı. Tahminlerin en çoğu bebek yönündeydi:) Hatta sürprizimle ilgili instagramda bir küçük detay paylaşayım dedim facebook, twitter ve instagramdan bir anda onlarca yorum ve soru yağmaya başladı korktum :))) fotoğrafı sildim :)))


Hayatımdaki bu değişikliği her şeyiyle tam anlamıyla bu bloga ve bloga ilgili gösteren her bir kişiye ayrı  ayrı borçluyum... Bugüne kadar yaptıklarıma ilgi göstererek destek olmanız bugün VANİLYA DİZAYN'ın var olmasını sağladı.

İşte bahsettiğim hayatımdaki yeni heyecan Vanilya Dizayn. Bir süredir aklımızda olan bir projeydi ama şahsen ben gerçeğe dönüştürebileceğimden çok emin değildim. Ama bana inanan insanların desteğiyle gerçeğe dönüştü bugün. 

Bugüne kadar kendim için yaptığım her şeyi şimdi herkesle paylaşmak inanılmaz keyifli :)

İşte bu da son zamanlar üzerinde çok çalıştığımız sitemiz;



Dün gece tamamlandı çoğu o nedenle hala üzerinde çalıştığımız yerler var yavaş yavaş gelişiyor;)


İlk siparişimiz yerine ulaştı bile:)  İlk siparişimi de yine blogta kurduğum güzel dostluklara borçluyum. Hayatı Süslemek blogunun sahibi güzel Ayça'nın arkadaşı için aslında hiç de aklımızda olmayan bir ürün hazırladık ama çok da mutlu olduk :)))

 Anne kız ilk andan uyumu yakalabilmeleri için lohusa tacı - bandı ve minik bir bere tasarladık. Çok şirin oldular:)




Minik prensens İpek ve annesinin yeri benim için her zaman ayrı olacak ve İpek'in bana uğur getireceğine inanıyorum ;)



Şimdi efendim madem sürprizi açıkladık Oscar edasında teşekkürlere geçmek istiyorum. Öncelikle anneme babama yönetmenime yapımcıma ışıkcıma... :D :D :D Şaka şaka size teşekkür edecektim bana her daim destek olduğunuz için. İyi ki varsınız ;) Eee sitede de desteğinizi esirgemezsiniz di miiiiiiiiiiii... yok yok esirgemezsiniz :)))))


Unutmayın Vanilya Dizayn :))))
Neyse şimdilik vanilya tadında kalın ;)

Yorumlar

  1. Hayırlı olsun, vanilya kokusu gibi herkesi kendisine çeksin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel demişsin ayyy inşallah canım ya çok sağol :)

      Sil
  2. canm benm çok mutlu oldum hayırlı olsun bebişe heycanlanmıştım ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) evet ya herkesin böyle bir beklentisi varmış sanırım baktım bu bebiş olayı büyüyor korktum ben de :)
      Neyse kuzum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. çok güzel bir haber canım hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım benim inşallah hayırlı olur :)

      Sil
  4. hayırlısı olsun. bol kazançlar, yeni yeni tasarımlar ve eğlenceli hazırlıklar dilerim.
    çok keyifli insanın böyle şeylerle uğraşması.
    ben bir süredir blog üzerinden devam ettiriyordum, direk siteye taşıma konusunda da bana ilham verdiğin için teşekkür ederim ;)

    bu arada bebiş haberine ben de çok sevinmiştim yaaaa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle böylesi çok daha keyifli hem sevindiğin birşeyler yapmak hem de kendi işinin olması...
      günlerdir bu site vs için çalışıyoruz başka bir iş olsaydı hiç bir patron beni bu kadar çalıştıramazdı eminim:) çok yorulmama rağmen hiç şikayet etmeden zevkle çalıştım:)
      Blog üzerinden olmasındansa bence de site üzerinden olması çok profesyonel durur sen de bir düşün derim;)

      Zaten herkes bebek mi diye bi anda yorum msj vs yağmuruna tutunca korktum ;)

      Sil
  5. ilk paylaştığın resimden sonra bu kadar sevimli ve güzel bir ürün ortaya çıkıcağını düşünmemiştim.Çok çok çok güzel olmuş ellerine sağlık umarım bol bol siparişler alır vanilya tadında paylaşımlar yaparsın :)

    YanıtlaSil
  6. ilk paylaştığın resimden sonra bu kadar sevimli ve güzel bir ürün ortaya çıkıcağını düşünmemiştim.Çok çok çok güzel olmuş ellerine sağlık umarım bol bol siparişler alır vanilya tadında paylaşımlar yaparsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım ya ben de böyle ürün yapmayı aslında hiç düşünmüyordum ama çıkan sonuca ben bile şaşırdım.
      İnşallah dediğin gibi olur bol siparişli olur canım :)

      Sil
  7. ilk paylaştığın resimden bu kadar güzel ve sevimli bir ürün çıkacağını düşünmemiştim ama beklediğimden çok daha iyi olmuş.Ellerine sağlık canım umarım bol bol siparişler alır vanilya tadında paylaşımlar yaparsın.....

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı uğurlu olsun, benim için hayalde kalan (kalacağına eminim inşallah diğerleri gerçekleşir ama) :) şeyi sen çok şükür hayata geçirdin :) Her şey gönlüne göre olur inşallah :) Arkadaşıma da iyiki seni önermişim :) Herkes mutlu ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana mail atarken sen buraya yorum yazıyormuşsun:) sen de belki gerçeğe dönüştürürsün kuzum belli mi olur. benim de gerçekleştirebileceğim aklımda yoktu ama herkes bi anda hadi hadi diyip destek olunca bi baktım olmuş:)
      Gülşen'in de mutlu olmasına çok sevindim:)
      Çokkkkkkkkkkk teşekkür ederim sana ;) öptümmmmmmm :)

      Sil
  9. Açıkcası süprizden ilk bahsettiğinde bende bebek sanmıştım.Bugünki yazından fotoğrafı da görünce tamam dedim kesin bebek:) ama başka birşeymiş, bence çok güzel bir fikir, kendi düğünün için yaptıklarını takip etmiştim, birde şeker hamurunda kurabiye eklenebilir nacizane fikrim.Zira şu ara çok popüler:) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) herkes bi bebek haberi bekliyomuş onu anladım zaten ama daha çok erken önce başkalarının bebişleri için çalışayım bi :)

      Aslında kendi düğümden önce de başkaları için yapıyordum birşeyler ama hobi olarak para kazanmayı düşünmemiştim herke niye düşünmüyorsun diyince düşünmeye başladım ben de :)))

      Aslında aklımda daha bir çok fikir var kurabiye, sabun, özel tasarım çikolata, özel tasarım ayakkabı, vs vs... ama yavaş yavaş eklenecek bunlar.

      Bu arada önerilerin ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım benim :)

      Sil
  11. hayırlı olsun, vanilya dizaynda senin bebeğin sayılır:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok doğru canım benim bebeğim gibi o :)) bu arada takipteyim seni de;) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. hayırlı olsun:)ilk siparişinizde çok güzel olmus
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler:) çok şirin oldular onlar :)

      Sil
  13. Hayırlı uğurlu olsuun Begüüüm, uzun ömürlü bir proje olur inşallah, her şey gönlünce olur :)
    Eeee ben de evleniyorum, bana da bi güzellik yaparsın ;P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok sağol canım benim inşallah öyle olur:) yapmaz mıyım yaparım tabi ki sen ne istediğini söyle sitede olması da şart değil ben sana yaparım ;)

      Sil
  14. hayırlı uğurlu olsun kuzucum, sorana edene heppp seni önereceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzummmmm :)
      öner öner çok süper de üstüne tanımam de :P
      öptüm seni kuzu ;)

      Sil
  15. Canım hayırlı olsun,bol kazançlar diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık cnm çok ciciler,siten de hayırlı uğurlu olsun, bol kazançlar, takipteyim:) hatta instagramda da ekledim:)))görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım inşallah bol kazançlı olur :)ben de takipteyim ;)

      Sil
  17. okumuştum ama yorum atmadan kaçmışım. hayırlı olsun cnm.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2