Hayatımdaki Yeni Heyecanlar

Bir süredir buralardan ayrı kalmamın çok geçerli sebepleri vardı. Takip ettiğim blogları düzenli okuyorum ama bu aralar yorum yazamıyorum ya da yeni bir post yapacak zamanım olmuyor ama önümüzdeki haftadan itibaren yine eski düzenime geri dönerim diye düşünüyorum.

Gelelim sadede:) Hayatımda evlilikle beraber çok köklü değişimler oldu malum. Yeni bir hayat, yeni bir şehir, yeni insanlar, yeni dostluklar... İşte bu yenilere yepyeni bir şey daha eklemeye karar verdim ama şimdilik bu sürprizi önümüzdeki günlere saklayarak postuma devam ediyorum :))))))

6 şubat tarihi bizim dönüm noktamızdı.Tam 3 yıldır ortak bir hayatı paylaşıyoruz artık. 3. yıldönümüzü dün akşam evimizde kutladık. Bazen düşününce bu kadar zaman geçmiş olmasına şaşırıyorum sanki daha çok yeni gibi... Neyse inşallah evliliğimizin de daha uzun ve mutlu yıllarını kutlarız ;)




PS: Masa örtüsünün kat izlerini görmezden gelirsek sevinirim zira ütülemeye hiç zamanım kalmamıştı :)



.

Yorumlar

  1. 30. yıldönümüzü de görmek nasip olur inşallah =)
    çok tatlısınız =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlım inşallah :)

      Sil
  2. birlikte nice güzel senelere canım çok güzel görünüyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum sizin de uzun yıllarınız olsun inşallah :)

      Sil
  3. çokkk ama çoook mutlu seneleriniz olsun birlike:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn herkesin olsun... teşekkürler canım :)

      Sil
  4. daha çoooooookk seneler birlikte olursunuz inşallah
    sofranız ve her ayrıntı çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım ya gerçi çok aceleyle hazırlandı ama fena durmuyor yine de :)

      Sil
  5. canım ya bayılıyorum sana evine. çook tatlı görünüyor herşey. Sıprizini sanki tahmin edebiliyorum. uzun sağlıklı yıllarınız olsun inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım senin tahminin başka yöndeydi sanırım hayal kırıklığına uğrattım ama bugün post yaptım sürprizle ilgili :D

      Sil
  6. Tebrik ederim, masa çok şık kat izlerini görmedim bile :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kafam sürekli izler de olduğu için ben ilk onları görüyorum galiba :)
      teşekkürler canım :)

      Sil
  7. nice murlu senelere canım...
    afiyetler olsun...........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım senin kadar olmasa da birşeyler yapmaya çalışıyorum ben de :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. çok yoğundum ama artık normale dönüyorum diye düşüyorum. döndüm yeşil sahalara yine yine yeniden :P

      Sil
  9. ne güzel. nice yıllara beraber. bebeğe mi karar verdin aklıma bebek geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bebiş değil henüz tatlım ama:) gerçi bugün post yaptım bununla ilgili :)
      çok teşekkür ederim canım...

      Sil
  10. Nice mutlu ve güzel senelere inşallah... Süpriz yenilik neymiş, merak ettim doğrusu :D

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :) bugün post yaptım sürprizle ilgili ;)

      Sil
  11. Mutlu güzel yıllar geçirmeniz dileğiyle :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimizin geçirmesi dileğiyle canım :)

      Sil
  12. yoksa bu sürpriz minik bir bebek mi:) nice senelere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) henüz değil bugünkü postumda bahsettim tatlım :)
      çok teşekkürler...

      Sil
  13. Nice mutlu senelere inşallah

    YanıtlaSil
  14. Kuzucum nice nice yıllara, mutluluklar bir ömür boyu.... O sürprizi bana çıtlattın twitterdan inan çok merak ediyorum :) Bekliyorum açıklamanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum çok çok sağol:) uzun bir emek ve zaman aldı ama sonunda iyi gidiyor gibi şimdilik neyse sonunda bugün itibariyle post yaparak tüm camiaya açıkladım :P

      Sil
  15. Süprizin açıklanmasını bekliyoruz :)
    Bu arada pasta altlığın çok güzelmiş hep güzel günlerde kullan inşaallah...

    meryeminceyizi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün sonunda açıklayabildim tatlım:) çok teşekkürler:)
      İkeadan almıştım aslında mum için diyordu ama böyle bir güzelliği daha iyi değerlendirmek lazım diye düşündüm :)

      Sil
  16. Bizden bir yıl sonra aynı gün siz evlenmişsiniz :))) Sonsuz mutluluklar dilerim... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ne güzel tesadüf olmuş :)) inşallah hep mutluluk her ikimize de :)

      Sil
  17. nice senelere :) cok güzel bir masa hazirlamissin umarim geceniz güzel gecmistir :)


    http://gelin-oluyorum.blogspot.de/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol tatlım:) allah herkese yaşatsın bu mutluluğu...

      Sil
  18. Güller, mumlar, şarap ne kadar güzel bir masa diye bakıyordum bir şey dikkatimi çektiç Tabaktaki etler de kalp şeklinde mi yoksa ?:)) Birlikte nice nice mutlu yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) inanın şimdiye kadar dikkat etmemiştim yorumu okuyana kadar evet kalp şeklinde gbi durmuşlar :)
      çok teşekkürler ;)

      Sil
  19. Merhabalar,
    Evinin dekoruna bayıldım çok naif geliyor bana İngiliz tarzı..Blogger'da olmadan önce izlediğim bloglar arasındaydın, çok yeni katıldım ben de..Sevgiler ve mutluluklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım hoşgeldin:) evet evimi ingiliz tarzına yakın döşemeye çalıştım bana da çok huzur verici geliyor:)
      takipteyim seni ;)

      Sil
  20. Great Blog and post, congratulations and greetings from:
    http://leyendas-de-oriente.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla