Yılbaşı Ağacımız

Evimizdeki ilk yılbaşı ağacımızı benim ısrarlarım sonucunda kasım ayında kurmuştuk bile. Biraz daha zorlasam 6 ay önceden de kurardım heralde bu gidişle. Ama tüm suç erkenden yılbaşı çoşkusuna geçen mağazalarda ve avm'lerde. İnsanın evde de o renkli ışıkları seyredesi geliyor işte. 

Tepesine doğru tırmanan coca cola ayıcığını da fark etmişsinizdir heralde:) Geceleri ağacın ışığında oturup film izlemek çok eğlenceli oluyor.
 


Gündüz de yanında oturup kahve içmek çok keyifli oluyor.

Muhtemelen yılbaşından sonra da bir müddet kaldırmamak için direnirim heralde, her zaman dursa ne olur ki:P
.

Yorumlar

  1. biz de bu gidişle kuramadan yılbaşı gelecek heralde:D ne güzel ışıklı ışıklı süslü püslü kaldırma dursun işte:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi gözümde alıştı salonda onu görmeye zaten kaldırırsam bi boşluk hissederim:)) daha 15 gün var nerden baksan yetiştirirsiniz sizde;)

      Sil
  2. Cok sırın canim. Benim olsam bende erkenden kurardim kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sağol canım insana huzur veriyor valla:)

      Sil
  3. Ben de kasım sonu kuran sabırsızlardanım :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzell ışıl ışıl :))
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel canımm böyle ışıl ışıl geçsin sizin için 2013 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah herkesin böyle geçsin;) 2012 süperdi 2013ten de süpersonik bir performans bekliyorum :)

      Sil
  6. Ne kadar güzel süslemişsiniz, bayıldım :) elbette çok keyifli olur, inşallah 2013 de bu ağaç gibi pırıl pırıl geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım ya:) 2013 herkesin ışıl ışıl, pırıl pırıl geçsin inşallah:)

      Sil
  7. Merhaba,
    blogunuzu nasıl geldim bilemiyorum ama düğün heyecanınıza kendimi kaptırıp hepsine baktım:) çok güzel fotoğraflar ve anılar. bizde haziranda evlendik ve herşeyi adım adım paylaşmak çok hoşuma gitti. çok keyifli.. nice senelere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum böyle hissettirebildiğim için:) Çok keyifli bir süreci herkesle paylaşmak istedim:)
      Hoşgeldin tatlım:)

      Sil
  8. Ağacın çok güzel olmuş canım, bayıldım süslemelerine :) Konumu da güzel, yanında kitap okumalık kahve içmelik. Tam keyif mutluluk köşesi olmuş orası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten evde artık ışıkları hiç açmıyoruz nerdeyse canım onun ışığında oturup kahve çay vs keyfi yapıyoruz:) İnsanı nasıl mutlu ediyor di mi :)

      Sil
  9. ama kurulmayacak gıbı degıl kı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım insana acayip bir enerji ve neşe veriyor:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları