Popcorn Aşkına

Evde olabildiğimiz zamanlarda sürekli film ya da takip ettiğimiz dizileri izlediğimiz için mısır patlatmak da haliyle farz oluyor. Alıyoruz mısırımızı, kolamızı tv battaniyemizin altında filmimizi izliyoruz. Bu keyfi daha da renklendirmek adına Boşnak Kızı'nın blogunda gördüğüm bu popcorn kaselerinden ben de aldım. Onun blogunda migrostan bu kaseleri aldığını okuyunca ben de hemen ertesi gün migrosa giderek iki tane kaptım :)


Bu seramik kaselerin tanesi 6.90 TL'di. Bunlar dışında farklı renkleri de vardı: mavi, sarı, siyah, kahverengi...

Bu sevgilim için;

bu da benim için;
.

Yorumlar

  1. çok şekerler:)) güle güle kullan

    çekilişim var beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller <ama küçücük bunlar ya ben bi mısır patlattım mı koca leğenle getiriyorum :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de öyle yapıyoruz da ben sırf sunum güzel olsun diye bittikçe dolduruyorum bunları :)

      Sil
  3. benimkilerin aynısından canımm :)) ben de kırmızı ve siyahını almıştımm :) güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım hatta ben de siyah kırmızı almayı düşünüyordum sen de görüp ama sonra yeşili görünce dayanamadım yeşili aldım :)

      Sil
  4. mısır hiçççç aramam yanımda birisi yerken iki tane alırım o kadar. amaaa siz ikiniz var ya boşnak kızıyla sen... resmen evlenip mısır patlatıp bu kaselerde yiyesim geldi o derece :) güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) valla mısır bir yana da evlilik eğlenceli bir şeymiş düşünen herkese tavsiye ederim:) mısırı beraber yemek de ayrı bir keyif tabi :)

      Sil
  5. Patlamış mısır bizimde favorimiz :) Aslında Migros'ta gördüm ama aceleyle alamadım. Bende almalıyım artıııkk:) Bol mutlu filmler izleyin bunlarlaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen al bence de çok şirinler ya:) Teşekkür ederim şekerim siz de mutlu mutlu filmler izlersiniz inşallah ;)

      Sil
  6. Çok güzeller bende migrosda gördüm alıcaktım ama ucları hep kırıktı maalesef :(
    Sen güle güle kullan...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki başka gelir yine bu ay sonuna kadar var sanırım çünkü canım.
      Teşekkürler :)

      Sil
  7. Çok güzelmiş canım. Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. nerden bulundular ????



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3M migrostan aldım ben canım diğerlerinde de var mı bilmiyorum...

      Sil
  9. bayıldım ben bunlara :) bizim burdaki migrosta vardır inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) inşallah vardır ;)

      Sil
  10. çok tatlı bunlar, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. cok mantıklıca yapılmıs bayıldım mantıklı yapılma neyse bendekı de laf ıste :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok mantıklı yapmışlar canım, bizde de mantıklı mutlu kullanıyoruz;)))

      Sil
  12. kıskanıyorum :))
    artık benimde almam lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet herkes almış bence sen de almalısın yılbaşı geçmeden canım :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları