Mudo İndirimi

Haftasonu annelerimize küçük birer hediye araken Linens'ten sonra Mudo'da indirim olduğunu gördük. Mudo'da dolanırken bu tencereleri görünce hemen aldım 3 tane:)  2'sini annelerime birini kendime :) 

Bu benim kırmızı biber tencerem. Fiyatı 20TL.


Bunlar da diğer çeşitleri:
Kırmızı ve yeşil domates

Yeşil biber ve çilek
Bu da kalp şeklinde olan...



Bunlar da annelerimin hediyeleri ;)
.

Yorumlar

  1. canım hep aynı şeylerden gidiyoruz valla :) güzel günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya sonra bloguna baktım aynısından almışız yine :)

      Sil
  2. Çok güzelmiş. güle güle kullanın;)

    YanıtlaSil
  3. sanırım çilekli tencere favorim :)

    YanıtlaSil
  4. ama ne düşüncelisin canım ya! ben de çilekli olana bayıldımmm! mudo ya ugrayayım bari :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aslında bir ara çilekli mi alsam diye düşündüm çok tatlılar :D

      Sil
  5. ben almaya gidersem kesin pembe olanını alırdır <:)
    çok şekerler....
    canım güle güle kullanın......

    YanıtlaSil
  6. büyüklüğü ne kadan bu tencerelerin :) iki kişiyi kotarır mı :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben çorba yaptım geçen gün 6 kişilik çıktı genel olarak çorba için kullanıyorum şimdilik ben canım

      Sil
  7. mudonun 3 al 2 öde indiriminden çok fazla yararlandım ben de:D güle güle kullansınlar mutlu seneler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım sana da mutlu yıllar :)

      Sil
  8. :) ne güzel yahu hepimizin evinde bu tencerelerden olcak yani :) güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya birkaç mağaza daha gördüm bernardo, karaca, vs... Mutfakta çok şirin duruyorlar ama ;)

      Sil
  9. ay çok şirin bunlar, kullanmaya kıyamam ben :)

    YanıtlaSil
  10. ay ben bunu yıllar oncede gormsutum ama o zaman alamamıstım elımde tasımayayım dıyıp bı kac gun sonra gıttıgımde yoktu:(
    hemen gıdıp bulmalıyım:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mudo haricinde bernardo, karaca filan da getirmişti bunlardan ama onlar da fiyatları biraz daha fazlaydı sanki canım...

      Sil
  11. bu biberli tencereden çekilişle hediye etmiştim ben blogta, çok sevimli :) bulaşık makinesine koyma ama biraz hassas bişeye benziyor. kalpli tavaya da rastladım alsam mı diye çok düşünmüştüm alıcam galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım hatırlıyorum o çekilişini o zaman da bayılmıştım bu tencerelere:) Ben de gördüm üzerindeki bulaşık makinesi uyarısını o nedenle elde yıkıyorum. teşekkür ederim uyarın için de ayrıca;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla