Linens İndirimi

Haftasonu bir ikea çıkarması yapmayı düşünüyorduk evde yapılacak küçük değişiklikler için. Salona eklemek istediğimiz raflar vardı. Ben de tam bu rafların üzerine dekoratif birşeyler araken Linens mağazasının vitrinindeki aksesuarları görüp kendimizi içerde bulduk. Evimizde dekorasyonu oluştururken aslında hiç biblo türü birşey kullanmamıştım ama bu figürleri görünce almadan duramadım. 

Bu arada Linens'te aksesuarlarda %50 indirim vardı yılbaşı için hediye almayı düşünen varsa bir baksın derim. Çünkü inanılmaz güzel mutfak ürünleri de vardı özellikle vintage temalı olanlara bayıldım.



Evimizin salonun renkleri genel olarak seledon yeşili, pembe ve beyaz ağırlıklı olduğu için bu biblolar çok güzel uydular. Fiyatları da 22.45 TL idi. Fotoğrafta boyutları çok da anlaşılmasa da yüksekliği 35 cm. yani baya büyük figürler.


Bir de bu saatleri mutfağımız için beğendim ama henüz almadım. Fiyatları 23 -26 TL arasında değişiyordu.

Bu saatlerin daha farklı çeşitlerini görmek ya da online satın almak için Linens online'a bakabilirsiniz;)
.

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Benim de aklım hala onlar da alsam mı ki diye :)

      Sil
  2. saatlere bayıldım hemen bakıcam linense teşekkürler haber verdiğiniz için

    YanıtlaSil
  3. Saatlerde çok güzel biblolarda canım :)

    YanıtlaSil
  4. Bilgilendirme için teşekkürler Begüm, saatler çok şirinmiş, bibloların da öyle. Güle güle kullan mı denir artık ne denir, ya da güle güle bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle bakıyoruz canım sağol :D

      Sil
  5. yyyaaaa hepsini çok sevdim hele de biblolarıı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki hafta sonra ancak yerlerini alabildiler:D Sağol tatlım ;)

      Sil
  6. hepsi çok güzeller canımm güle güle kullan :) hemen linense bi ziyaret yapmam lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok tatlı şeyler vardı arada bir bakmak lazımmış :)

      Sil
  7. bir ikea çıkartması da acilen bize lazım, alıncaka ürünlerin listesi bile yapıldı ama gidilemiyor bir türlü malesef :) aksesuarların çok güzelmiş :) böyle şeyleri çok beğeniyorum fakat kendi yaptığım seramikleri göz önünde tutmak istediğim için başka şeylere yer yok malesef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkeaya da çıkarma yapınca onu da alalım bunu da alalım derken bir sonu gelmiyor alışverişin :D Sağol kuzum ;)

      Sil
  8. Canım benim saatler harika ben de evime böylesi güzel saatler arıyordum yol gösterdiğin için teşekkürler sana canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize, evinize de çok yakışır eminim...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2