Buna da Dokunmasaydınız !!!


Sosyal medyada bu konuyu en iyi anlatan tweetlerden biri " Her tarafa cami yapsınlar, helva dağıtırlar artık"dı. Bunu da kendi çıkarlarına karıştırdılar ya sanırım söylenecek her şeyin bittiği nokta. Sadece İstanbulluların değil yolu İstiklalden geçen herkesin bir anısının olduğu dünya üzerinde daha güzel bir profiterol yiyemeyeceğimiz İnci Pastanesi'nin artık olmadığına insanın inanası gelmiyor. Benim çocukluğuma dair anılar var orada onlar da onunla kapatıldı gitti. İnanılmaz üzgünüm :( 

Beyoğlu'nda Markiz gibi yitip gidenler arasına dahil oldu o da. Markiz'in şu an yerine açılan ve haddizce hala adını kullanan ucubenin önünden geçerken her seferinde içim acıyor.


Babamın işyeri taksimdeydi o nedenle akşamları eve gelirken ya Beyoğlu Çikolatası ya da İnci Profiterol getirirdi. Ben sanırım bundan sonrakilere göre daha şanslıymışım, en azından böyle anılar biriktirebildim. 

Haftasonu İstikalal'e gittiğimizde bu haline de tanık olduk. Ankara'da olduğumuz için bir günle, son bir kez daha onu görebilme fırsatını kaçırdık:(



Bugünlerini çok özleyeceğiz :(((
.

Yorumlar

  1. yavaş yavaş yitiriyoruz bir çok şeyi..
    çok üzücü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef sahip çıkamıyoruz hiç birine :(

      Sil
  2. Hiç gitmeme rağmen o kadar cok duymuştum ki. Şimdi okuyunca ben bile üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar şirin ve doğaldı ki, lezzetini zaten hiç bir yerde bulmak mümkün bile değil :(

      Sil
  3. Bir devrin kapanışı gibi değil mi? Çocukluğumuz, gençliğimiz gitti. Bayılırdım ben de orada profiterol yemeye.
    Hiçbirşeyin kıymetini bilmeyen bir millet olduk çıktık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftasonu o halini görünce çok moralim bozuldu bütün anılarımı gazete kağıdıyla kaplamışlardı. Akıl alır gibi değil böyle simge halie gelmiş bir yeri bile kapatabilmek...

      Sil
  4. bitiyoruz eriyoruz tıpkı o tatlar gibi:/(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1