Wedding: Episode 5 - Balat'ta Fotoğraf Çekimimiz


Daha önceki postta Fener sokaklarında çekilen fotoğraflarımızı paylaşmıştım, bu sefer de Balat'ta çekilenlerden paylaşıyorum.






Bu pozdan sonra bir daha aşık oldum sanırım :)



Bu arada fotoğraf çekimimizi sadece Oktay bey ( Oktay Bingöl) tek başına yapmadı. Hakan Yüksel de kendisine eşlik etti. Sanırım bu kareyi ben Hakan beye bakaerken Oktay bey habersiz çekmiş:)




Bu kare de tamamen habersiz bir şekilde ortaya çıkmış...



Fotoğraf çekiminde çok eğlendim, belli oluyor sanırım ;)



.

Yorumlar

  1. ayyy maşallah maşallah aralara nazar boncuğu koy kızım aralara kem közler değdirmesin nazar... süpersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazar boncuklu yapıcam sonraki post sen merak etme;) Öptüm seni ;)

      Sil
  2. MaşAllahhhhh canımmm... Çok yakışıyorsunuz gerçekten Allahım hep mutlu mesut etsin inşAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkk sağol tatlım benim darısı sizin başınıza inşallah;)

      Sil
  3. muhteşem bir çekim olmuş harika :)
    fotolarda şahane:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlendik çekimlerde yaaa keşke tekrar çeksek :) öptüm tatlım;)

      Sil
  4. süper. Bu mutluluk ömür boyu sürsün inş. çok cici fotograflar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn inşallah hep böyle mutlu olalım herkes böyle mutlu olsun. teşekkürler canım:)

      Sil
  5. çok güzel bir gelin olmuşsunuz mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  6. tekrardan masallah canim cok güzel olmus kareler.Dügün cekimleri cok keyifli oluyormus demek dogruymus bakalim bizimkisi nasil gececek cok merak ediyorum :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli oluyor ama inanılmaz da yorucu oluyor hele bizim gibi hem fotoğraf çekimi olsun hem düğün klibi olsun dersen baya bir yoruluyorsun ama kesinlikle o gün yapılmalı çekim önce veya sonraki günlerde yapılması bütün büyüyü bozuyor.

      Sil
  7. Çok yakışan bir çiftsiniz Allah ayırmasın resimler çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım ya allah kimseyi ayrımasın çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. fotoğraflara bayıldım. ömür boyu mutluluklar cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2