İndirimden Eve Gelenler, Bir De Bonus Elmalı Muffin Tarifi


Bir insan evladına yapılır mı bu zulüm... Evine yürüyüş mesafesinde 6 tane küçüklü büyüklü alışveriş merkezi açılır mı yaaa... Batıracak mısınız siz bizi, daha çok sevgili kocamı desem yeridir :) Kapatın kardeşim bunları:P Bir de indirim var diye maille bir yandan mesajla ayrı bir yandan insanı yoldan çıkarmayın ya...

English Home ve Tantitoni'de indirim var dediler işte sonunda dayamadım gittim yine, bunları aldım geldim.


Yılbaşı yaklaşınca hemen yeni yıl havasına girdim bile bu servis tabağını da almadan geçmeyeyim dedim.

Tantitoni Kardanadam Servis Tabağı: 8.69 TL

Tantitoni Silikon Muffin kalıpları 16'lı: 11.77 TL

Gökkuşağı renklerinde onlardan aldım. Farklı renk seçenekleri olan bir grup daha vardı.

Bu da muffin kalıplarımın içinden çıkan elmalı muffin tarifim :)

English Home'da aksesuarlarda malum % 50 indirim var.Muffin kalıpları alınca ee bir de cupcake standı almadan olmaz dedim, aldım.

English Home Cupcake Standı: 12.45 TL

Daha önce arkada görünen yeşil çerçeveyi alıp düğün fotoğraflarımızdan birini koymuştum. Hatta burada da bahsetmiştim. Dün de yanına pembe olanı ekledim:)

English Home Romeo Çerçeve: 7.45 TL


English Home bir de bu ara ayrıcalıklı müşterilerine her hafta 20 TL'lik hediye çekleri yolluyor. Geçen hafta çekimin birini kullandım. Bu haftakini henüz kullanmadım. Onlarla aldıklarımı da elime ulaşınca bir post yaparım artık ;)
.

Yorumlar

  1. o muffin standından ben de istiyordum ama indirime girdiğinden haberim yoktu umarım bulabilirim :) çok güzel hepsi güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de indirimde kalmış olacağını hiç tahmişn etmiyordum çünkü hatunlar english home u talan ediyorlardı ama şansıma 2 tane kalmıştı canım sağol :)

      Sil
  2. Gökkuşağı rengindeki kalıplara bayıldım, güzel günlerde kullanmanı dilerim :)

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ama henüz muffin yapamadım onlarda :D

      Sil
  3. hepsi çok güzel ne zamandır yeni yıl temalı tabaklar arıyorum
    bu aralar istanbula gelme durumum var belki bulabilirim
    tarifide kaydettim
    güzel günlerde kullan canım hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka desenleri ve renkleri de vardı; mavi, yeşil, vs... çok tatlılardı tavsiye ederim. ben de henüz tarifi yapamadım ama yaparsam paylaşırım. teşekkürler canım :)

      Sil
  4. yeni ciicleriniz hayırlı uğurlu olsun....
    çok güzeller...

    YanıtlaSil
  5. ben de haftasonu hasır sepet, kalp kutular falan aldım indirimden. cupcake standı da pek şirinmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim çok güzeldi ya:) Kalp kutulardan ben de mi alsam diye düşünmüştüm :)

      Sil
  6. cupcakeler cok guzel renk renk artık elmalı muffını yapıp paylasırsın bızlerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz yapamadım ama yapınca paylaşırım mutlaka canım :)

      Sil
  7. yaaaa english home cicileri ne kadar güzeeeelllll :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim evi görsen english home showroomu gibi zaten :)))

      Sil
  8. Canım ya, hepsi birbirinden güzelmiş. Güle güle keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. o muffın kaplarının her bırıne bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Been de renklerine bayıldım o yüzden aldım zaten canım:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla