Wedding: Episode 2 - Giriş


Çok fazla fotoğraf ve video olunca bir fotoğraflı bir videolu post yapayım dedim en iyisi. Asıl kurgusal düğün videomuzu sona saklıyorum;)

Düğünde giriş parçası olarak Paul Anka - You Are My Destiny'i seçtik. Aslında benim neredeyse 1 yıl önceden kafamda parçalar netleşmişti hiç sorun yaşamadık bu konuda diğer parçları da başka bir postta uzun uzun paylaşırım. 
.


Bu video düğünde giriş yaptığımız anı içeriyor ki benim en sevdim kısım girişti. Korkmayın bütün düğünü böyle parça parça yayınlamayacağım rahat olun yani:))) Nikah anı videoda yok çünkü o konuda kararsızım. Hani ayağına basınca "Bastımmm Bastımmmm..." diye bağırmasaydım çok karizmatik bir nikahımız var da, ben yine çoşmuşum arada :)))))





Yorumlar

  1. çok güzel Allah mutlu etsin

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ben bi daha gireyim yine herkes bana istiyorum ya :)))

      Sil
  3. Allah mesut mutlu etsin inşallah :) Darısı bizim basımıza. Yazının devamını ve detayları merakla bekliyorum :)
    bu arada mimledim ben sizi :) http://ruzgaradogruu.blogspot.com/2012/10/masamda-ne-var.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah darısı başına tatlım:) çok teşekkür ederim devamı da geliyor yavaş yavaş :)))

      Mim sanki şu an benim için çok mümkün değil gibi canım ya... bizim evde çalışma odası diye ayırdığımız oda henüz boş dolayısıyla henüz bir masam yok evde kendime ait :))) ebni mimlediğin için teşekkür ederim tatlım:)

      Sil
  4. harikaaa, Allah gani gani mutluluklar versin:)

    YanıtlaSil
  5. canım harika görünüyorsunuz, girişte çok heyecan verici olmuş müzik çok yakışmış;) çok mutlu olun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol tatlım;)
      Berk müzik konusunda kararsız kalmıştı ama ben çok seviyorum bu parçayı:)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. A.T.G.V. İstanbul Tarabya Hakimevindeydi canım...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1