Wedding: Episode 1 - Kuaför :)


SEASON 2: EPİSODE 1 :)))))

Herkesin en çok merak ettiğini bildiğim düğüne geçelim artık ama tahmin edersiniz ki kına bile bu kadar çok posta bölündü ise düğünü bir postta anlatmam hayatta mümkün değil... O nedenle kuafördeki hazırlıklarla başlayalım hikayemizi anlatmaya.

 Fotoğraf fotoğraf dediniz işte bol bol fotoğraflı postlara buyrun o zaman;)
.
Ben postlarda fotoğrafların orjinal ham hallerini yayınlayacağım. Yani fotoğraflarımız tamamen bizim doğal hallerimiz. Daha sonra photoshoplu hallerini yayınlarım. Ama şimdilik en doğal halleri;)


Kural birrrrrrrr : Kuaföre asla bir orduyla gitmeyinnnnnnn !!!

Biz; annenlerim ve birtanecik arkadaşım Esra'yla gittik sadece, son derece rahat ettim. Tabi sevgilim de her zaman ki yanımdaydı her anımda. Bir de iki fotoğrafçımız vardı o gün bizimle.


Fotoğraf çekimleri için biz moda fotoğrafçısı (Trendsetter Magazine, Size Magazine, Colin's vs. vs...) da olan Oktay Bingöl'le anlaşmıştık. Çok da iyi etmişiz o gün kendisiyle de çok eğlendik. Hatta ailecek hayranıyız desek yeridir. Babam durmadan ne iyi çocukmuş diyip duruyor:)))







Makyajım tam istediğim gibi ayakkabıma ve gelin çiçeğime uygun olarak pembe ve mürdüm tonlarında oldu. Hatice Hanım her zamanki gibi döktürdü diyelim:)



O gün kuaförde tam 4 gelindik ama onların pek böyle detaylı fotoğraf çekimleri yoktu hatta 2'sinin hiç yoktu ve hiçbirinin eşi yanında değildi. Damat adaylarını kınıyoruz kızcağızlara yazık oldu :))))




Gelin başı için küçük bir değişiklik yaparak kahkül de kestik, yakıştı da sanırım;)






Mim Kuaför'den Erdal Bey nişanda da olduğu gibi bana yine güzel bir topuz tasarladı. Klasik düz topuzlardan farklı oldu.



Swarovski taşlı geniş olmayan bir taç seçmiştim. Tacın çok ön planda olmadan duvağın önünde parlamasını istedim.





Duvağıma da gelinliğimde de olduğu gibi kristal parlak taşlarla işleme yapıldı. 


Bu arada biz gelin-damat ikimizin de kuaförü aynı olduğu için fotoğraf çekimleri çok daha rahat oldu bizim açımızdan.

Artık Season 2 de birkaç episode devam eder haliyle bol fotoğraflı olarak;)


Yorumlar

  1. çoook güzel olmuş hem topuz hem kahkül:)
    bu yaz bi arkadaşımın düğününe giderken kuaförde 5 gelin vardı :) seninki gibiydi anlattığın o havayı yaşamak bile o kadar keyifli ki :) çoook güzel olmuşsun begümcüm :)))) heycanla gelinliği bekliyorum:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bir yandan da diğer gelinlerle inceden inceye bir rekabet oluyor birarada olunca ama tabi ben olunca orada sonuç ortada yani:P Şaka bir yana da herşey çok içime sindi benimde mutlu, stressiz bir gelin oldum:)

      Sil
  2. bu fotograflaırn her bırın ehayran oldugumu solesem atmıs olmam dımı okadar cok begndım kı bızımde nısanda ole ıdı o yanda bana bakıyor bırbırımıze opucuk gonderıyorduk benım en yakın arkdasım ve onun mukemmel kuzenı vardı annem bıle yoktu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten çok kişi olunca herkes birşey diyor kafa bir dünya oluyor en iyisi böyle bence de:)
      itiraf edeyim ben de fotoğraflara hayranlıkla bakıyorum:) her ne kadar photoshopsuz bile olsalar ne güzel çıkmışız ya diyorum:)))
      çok sağol tatlım;)

      Sil
  3. kahkülün süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hiç tahmin etmezdim ama öyle oldu:)
      sağol tatlım;)

      Sil
  4. kahküllerin saçların makyajın ve sen harikasınız gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şekerciğim ya;)
      Aslında kahkül keselim nasıl olsa sonra uzar kurtulurum dedim ama ben de böyle yakışacağını tahmin edemedim. neyse gideyim de kuaföre yine kısaltayım bari çok reyting aldı :)))

      Sil
  5. coook güzel olmussun! her seyiyle mükemmel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy çok mutlu oldum ya çok teşekkür ederim canım;)))

      Sil
  6. Cok hos fotograflar ömür boyu mutluluklar dilerim ayrica duvagin cok güzel olmus

    YanıtlaSil
  7. Şimdi goruyorum bunları, ama boyle bırbırınden guzel fotograflarla gelecegını bılıyordum zaten :) Gelin tacımız ya aynı ya da cok benzıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekker ederim canım benim. Zevklerimiz benziyor zaten normaldir benzer taclar seçmemiz:) sen neden yoksun ortalarda bakimmm?

      Sil
  8. Canım ne kadar güzel olmuşsun sen öyle... Kahküller çok yakışmış, o badem gözler makyajla patlamış. Çok güzel olmuşsun , çok. Maşallah ve mutluluklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy iltifatlara bayıldım yaaa:) teşekkürler teşekkürler teşekkürler kuzum ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1