Kına Gecesi: Episode 2 :)


Serinin ikinci bölümünde kahramanımızın başına geleneler:
.
Anneciğimin üşenmeden binbir emekle tel kırma yaptığı kırmızı hürrem kıyafetimi giyip, hürrem tacımı da takınca artık yüksek yüksek tepelere geçtik:)



Kızların mumlardan oluşturduğu koridordan geçerek geldik ama onun fotoğrafını bulamadım



Fotoğrafı görüp ağladım sanmayın bu aslında yüzüme damlayan mumu silme anı:) Ağlamadım diye sanırım işkenceyle ağlatmayı denediler:)))


Rujumu da değiştirip pembeden kırmızıya geçmeyi unutmadım o telaşta bile;)


Burada bahsettiğim kına şablonu gerçekten işe yaradı ve elimdeki kına oradaki şeklin aynısıydı. Ama fotoğraflamayı unutmuşum...


Kına güllerinden kızlara dağıttığımız halde ben daha nostaljik olan eldivenleri tercih ettim.




Kına anında çekilen videomuz da episode 3'de artık ;)

Yorumlar

  1. cok hos detaylar annemde benım duagım ıcın yapmıstı tel kırma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) ömür boyu saklayacağım bir elbise oldu böylece...

      Sil
  2. canm benm ya duygulandm inanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de o gece duygulanmayıp şimdi ne zaman videoyu izlesem ağlıyorum canım ya. garip bir duygu...

      Sil
  3. merhaba;

    benimde yakında kına gecem ve düğünüm olacak bu elbiseyi nerede ve nekadara diktirdiğinizi öğrenebilirmiyim bende bu tarz bişey arıyorumda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım
      Sana da kolay gelsin o zaman. Ben sipariş verdiğim yerin gittigidiyordaki linkini vereyim sana. biz tabi üzerinde tel kırma filan yaparak değişiklikler yaptık. ama burada birçok model var.

      http://www.gittigidiyor.com/arama/?satici=modagaleri

      Sil
  4. bayıldım. çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  5. Hepisi çok güzel olmuş, sen çok güzel olmuşsun.
    Allah nazarlardan korusun diyelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hepsi güzel birer anı olarak kalacak bana yıllarca:) çok teşekkür ederim canım;)

      Sil
  6. maşallah ya hem çok güzelsin hem de çok güzel geçmiş kınan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol şekerim ya böyle güzelsin filan diyosunuz sonra havaya giriyorum ama:)))

      Sil
  7. 41kere maşallah, çok guzelsin butun fotograflarda :) elbiseye bayıldım , annenin ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kuzum:) elbiseyle benden sonra biri daha kına yaptı hatta:)

      Sil
  8. Kırmızı Hürrem kıyafetini çok beğendim :)

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları