Evimizden Vintage Esintiler


Düğün episode'ları devam edecek ama araya bir mola alayım dedim:) 

Evin dibinde alışveriş merkezi olması, hatta English Home olması ne kadar kötüymüş ya. Yakında English Home hisselerine ortak olacağız bu hızla gidersek. 

Geçen gün yine dolaşırken işte bunları aldım eve döndüm:
.

Çerceye koymak için düğün fotoğraflarımızdan birkaç tanesine eskitilmiş efekti verip çıktılarını aldım ama en son bu pozda karar kıldım.  Bu romantik çerçevede aşkı en iyi anlatan bu oldu sanırım;)


Bunları her gördüğümde sonra alırım deyip bırakıyordum sonunda daha fazla karşı koyamadım. Evimizin genel konsepti ortanca çiçekleri olduğu için çok da güzel uyum sağladı.

Bu pembe ve mor ortanca çiçekleri de Koçtaş'tan 5.25 TL'ye aldım.

Böylece küçücük, minicik de olsa evmizden ilk kareleri paylaşmış oldum:)


Yorumlar

  1. bayıldııııımmmm çok romantiiiikkkk :)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten yakınlardaki English home incir egacı diker:)
    çok keyifli objeler oldukları kesin:) Ayrıca seçilecek en güzel foto o :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma bir gün önce gittim yok bir şey almayacağım dedim çıktım. olmadı ertesi gün paşa paşa gittim aldım.:)

      Sil
  3. İyi günlerde kullanın. :)

    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. cok guzel kı bu bayıldım hayllere daldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben mağazada aynen hayallere daldım hemen aldım:)

      Sil
  5. Vintage esintiler bir harika, ortancaları hem uygun maliyete hem de harika bir dekorasyona dönüştürmüşsün canım tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:))
      Evin dört bir yanı ortancalı oldu zaten hatta kapı girişinden başlıyor:) genel olarak bu tarzı seviyorum ben:)

      Sil
    2. Ben de çok severim ortancayı en güzel günlerde kullan evini

      Sil
  6. begüümmmmmmmmmm daha fazla daha fazlaaaaaaa:)bize de fikir olsunnn..sevgiler ÖZLEMM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yavaş yavaş ev ile ilgili postlar yapıcam gerçi eklenecek 1-2 şey daha var ama evin genel havası bu posttaki gibi. Eve gelen herkes çok romantik ve ingiliz tarzında bir ev olduğunu söylüyor. Haliyle dört bir yan english home'la çevrili olunca:)))

      Sil
  7. İyi günlerde huzurla mutlulukla oturun evinizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol tatlım ya :))
      İnşallah hepimiz ağız tadıyla mutlulukla otururuz evlerimiz de;)

      Sil
  8. ZAMANE EVLİLERİNİN EVLERİ DE ÇOK ROMANTİK OLUYOR CANIM. AMAN O NE ÇİÇEKLER ÖYLE, ESKİTİLMİŞ EFEKTLİ RESİMLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla, mekanla ilgisi olduğunu düşünmüyorum; kişilikle alakalı bence. Biz romantik yaşamayı seven bir çiftiz:)

      Sil
  9. harika harika çok beğendim. romantik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şekerim, gerçi ben post yapmayı düşünmemiştim ama bunları aldığımı Berk'e gösterince post yapmalısın dedi:))

      Sil
  10. Çok beğendim canım, ben de daha fazlasını merak edenlerdenim :)
    Keyifle, mutlulukla kullanın eşyalarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kuzum benim güzel dileklerin için:) paylaşıcam merak etme evimizin detaylarını ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2