24 Gündür Evliyiz:)

En son hazırlıkları yaparken post yazıyordum, şimdi bir baktım ki 24 gün olmuş bile... Kına gecem oldu, muhteşem bir düğünümüz oldu, çok güzel bir balayı geçirdik, 2 haftadır da evimizdeyiz. Artık buralara dönme zamanı gelmiş;) 

Henüz profesyonel fotoğraf çekimlerimizi almadığımız için şimdi burada fotoğrafları paylaşamıyorum ama en kısa zamanda yayınlarım. Aslında elimizde 1 tane bile fotoğrafımız yok henüz:) Mekanda çekilenleri de henüz teslim almadık. Ama asıl sürpriz bir videomuz var kiiiiii... Neyse şimdi ondan çok da bahsetmeyeyim sürprizi kaçmasın:)
.
Yayınlayamadığım daha hazırlık detayları kalmış onları da sırayla yayınlayayım bari... Kına, düğün, balayı postlarını da yapacağım bol bol fotoğraflı...

Canım arkadaşlarım Esram ve Gizemim beni hiç yalnız bırakmadılar. Gizemin makinesinden küçük bir fotoğrafla şimdilik idare edin;) 



BİR DEEE GİZOŞŞŞŞŞ İYİ Kİ DOĞDUN, İYİ Kİ VARSIN SENİ SEVİYORUM ♥ 



Yorumlar

  1. allah bir yastıkta kocatsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Her Yanım Aşk Olmuş Anne... Daim olsun..

    YanıtlaSil
  3. hep mutlu olursunuz inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimiz :) teşekkürler ;)

      Sil
  4. Nice mutlu günler geçirirsiniz inşallah: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hep öyle olur :) Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  5. MUTLULUKLAR DİLİYORUM BİZ İKİNCİ AYDAYIZ BEN DE BİR KAÇ FOTO PAYLAŞTIM SENİNKİLERİ DE GÖRMEK İSTERİM DÜĞÜNDEN SONRA GELİNLİK VE DÜĞÜN İLGİ ALANIM OLDU VALLA :))) TEKRAR MUTLULUKLAR DİLİYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de mutluluklar canım;) Elime geçecince en kısa zamanda yayınlayacağım fotoları inşallah:)

      Sil
  6. Mutluluklar diliyorum. Düğün fotoğraflarını da çok merak ediyorum o kadar detay detay gördüğümüz hazırlıkların fotosunu görmek hakkımız bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videomuz da var o nedenle fotoğrafları normalinden biraz daha geç alıcaz. Ama bomba gibiler birazını gördük az kaldı patlatmaya:))))
      Görmediğiniz detaylar da var kuzum neyse fotoğraflar gelsin gösteririm;)
      Bi deeee çok teşekkür ederiz;)

      Sil
    2. Çabuk gelsin o fotolar o zaman
      istersen toplanıp fotoğrafçıya baskı yapalım :)

      Sil
  7. Düğünü bekleyip bekleyip duruyoruz sonra hemencecik bitiveriyor yaaa , kaç gün olmuş baksana. Çok beklettin bizi ama çok , çok çok fotoğraf paylaşman gerek :) Allah mutlu mesut etsin, bir yastıkta kocayın inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşıcam tatlım;) evet çabuk bitiyor çok da güzel rüya gibi ama bana fazlasıyla yetti:) bir daha bu bünye kaldırmaz yani tüm bunları. Başkası için yapmakla kendin için yapmak çok farklıymış:)

      Sil
  8. Birlikte ömür boyu mutlu olun inşallah =) Fotoları merakla bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım:) Yayınlamaya başladım yavaş yavaş;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1