Tüylü Tüylü Gelin Yelpazem

Benim hiç bir şeyden eksik kaldığımı gördünüz mü aaaa cık cık cık... Evet bunu da aldım hatta geçen sene nişan hazırlıkları sırasında çekik gözlü bir dünya vatandaşımızdan çok küçük sembolik bir fiyata:) Ee malum ağustos gelini olunca sıcaktan azıcık yanıp kavrulucağız. Ama hiççç umurumda değil ben razıyım sıcakta gelin olmaya çünkü hep yaz gelini olmak istemiştim. 
.
Bu da evlilik hazırlıklarında 367788904. detay olarak blogta yerini alan tüylü tüylü yelpazem;


Bülent Ersoy tadında hazırım düğüne de sıcak havaya da...


Yorumlar

  1. Var ya çok pişmanım biliyor musun?

    Sebep mi? Seni bu kadar geç tanımış olmaktan :)

    3 yıl önce tanımış olsaydım düğün organizatörüm sen olurdun.

    Çünkü hep hayalim en ince ayrıntılara kadar düşünmekti.
    Ama gelin olunca işler değişiyor. Çevremde benim yerime düşünen insanlarda olmadı hiç :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumu okuyunca o kadar mutlu oldum ki anlatamam:)))
      Daha önce tanışsaydık keşke seve seve yapardım senin için herşeyi canım:)
      Aslında ben de pek kimseye güvenemediğim için her şeyi kendim yapıyorum takıntılıyım sanırım birazcık ama artık kim isterse büyük bir memnuniyetle yardımcı olurum.
      Sana da artık bir evlilik yıldönümü organizasyonu filan yaparız yeniden tadını çıkarırsın;)

      Sil
  2. çoook şirin..
    sen böyle bir detayı atlamış olsaydın cidden şaşırırdım.
    feci takipteyim haberin olsun begümcüm ;)

    bir de fotoğraf çekimi için şemsiyeler var bak.
    dantelli olanlarından şiddetle tavsiye ediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah sevindim canım böyle düşünmene aslında daha detaylar var da yayınlayacak vakit bulamıyorum bu ara ama olmadı düğünden sonra da kalanlara devam ederim.

      Bu arada o şemsiyelere ben de baktım. Hatta eminönünde onların ithalatçısını da buldum:)o kadar çok çeşidi var ki... fotoğrafçımızla konuşup almayı düşünüyorum aslında bakalım:)))

      Sil
  3. temmuzda nişan yapmış bi bünya olarak o yelpzaenın onemını bılırım :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene biz de temmuzda nişan yapmıştık o elbiseyle off ne sıcaktı. bu sefer de gelinlikle çokkkk sıcak olacak...

      Sil
  4. eylülde evlendim ihtiyaç duydum mu ımmmhhhh bilmem hatırlamıyorum ama yaz gelini olacakların kesin edinmesi gerekir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seyyar klima alayım yanıma en iyisi sıcaktan su buharı olmadan önce:)

      Sil
  5. yelpaze şart. sagolsun kardesım sayesınde benım de yelpazem vardı , fotoğraf da çekildim , havalı havalı sallayıp serinledim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim de nişan fotoğraflarında var:)))

      Sil
  6. Çok tatlymıs. 24 aguststa evlenicek biri olarak düsünebilirmmm:)bloguna yeni geldimm,begendim:)birazdan diger postlarını da inceliycem. ben de beklerimmmm...:)
    http://merababenisil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desene arka arkaya evleniyoruz. Sana da çok çok kolay gelsin canım bu süreçte;)
      Ben de blogunu takipteyim:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1