Kına Gecesinin Detayı Bitmedi Bitmiyor...

Başlıkta da dediğim gibi bitmedi yaz yaz:) Daha mı çok detayı var, yoksa bununla ilgilenen bir organizasyon şirketi olmadığından mı, yoksa benim deliliğimden mi kaynaklanıyor bilemedim ama ne kadar çok detay varmış ya. Yok fuları, yok mendili derken post yap yap bitmedi:) 
.
Artık ben saymıyorum bilmem kaçıncı detay olduklarını;


Bir firmanın internet sitesinde kurdele bağlanmış halde baya maliyetli satıldıklarını gördüm, güldüm geçtim tabi. Ben de bağladım kurdele işte:)))



Bulabildiğim bütün renklerden aldım yaklaşık 25 taneler sanırım.



Bunlar da eski bir geleneğin yeni bir uyarlaması diyelim. Önceden kına gecesinde kına yakılırken tepsiyi taşıyan kızların kollarına tülbent bağlanırmış. Ee madem kına gecesi geleneksel bir şey, yapmak lazım. Biz de 20 tane fular aldık. Hepsini aynı renk, herkesin kıyafetleriyle kullanabileceği bir şey olsun diye böyle seçtik. Burada gerçi renkleri biraz farklı çıkmış...


Detaylar bitti mi bitmediiiiiiiiiiiiii ama onlar da diğer postalarda:))))



Yorumlar

  1. Hakkatten artık evlen: )
    Şaka bi yana ben de severim boyle detaylarla ugrasmayı. Insallah agzınızın tadı ıle gecer herşey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy hakikaten ben diyorum artık bi evleneyim yeter ya:)
      Sağol tatlım inşallah öyle olur:)

      Sil
  2. detaylar bitmez canım bitmez, bende hergün yeni bir detay keşfediyorum:)

    harika hepsi, mutlulukla kullan gecende,
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitti artık da paylaşmayı bitiremedim hala:)
      Sağol tatlım yine de hepsi çok eğlenceli:)

      Sil
  3. tefler harika olmuş. Ben de almıştım. akşam gideyim bari biraz daha süsleyim.
    Bu arada mutlaka zil de al, onları da tül ve kurdelalarla süsleyebilirsin.
    bir arkadaşımın kınasında zillerle deli gibi eğlenmiştik ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süsle sen de süsle bence de;)
      Zil olayına bakayım ben de bi ;)

      Sil
  4. 40 daikikada yap 4 daikikada ye gibi. Günlerce hazırlan bir çırpıda bitiversin. mendillerin çok hoş. evlenmeni bekliyorumm. Gelinlikle görmem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma 1 yıl uğraş 1 gecede bitsin hepsi:)
      ben de kendimi gelinlikle görmeyi çok istiyorum canım:)

      Sil
  5. canım bu deflerden bizde de vardı , ilk baştaki iki tanesinden. beyaz olanı hakanın kardeşine pembe olanı benim kardeşimeydi. benim almak aklımda yoktu ama eminönünde bi satıcı inatla 5 liracık indirmedi fiyatı, ben de o zaman indirim yapmıyorsan bunları hediye alırım dedim , kabul etti :) halay mendilleri sayısı bizde abartıydı, sonra birisi, kim dedi niye dedi hatırlamıyorum mendilin 41 tane olması gerekiyor dedi. 41 tanesini ayırıp dağıttık kınada. detay gerçekten o kadar çokki ben yazmaya üşenmiştim valla :) sana kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 41 tane olayını ilk defa duydum ay valla bununla yetinsinler yoruldum ayol. bizde bu kadar kardeşim daha çok isteyen yanında getirsin:P

      Sil
  6. cnm tefleri nerden aldın acaba cok guzelmiş gule gule kullan darısı başıma:) ÖZLEMM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben bunları Eminönünde Kürkçü Handan aldım ama Eminönünde birçok yerde bulabilirsin. Şark Handa da vardı...

      Sil
  7. ah begum senden ogrendıgım herseyı uygulamay kalkarsam nolur bılemıyorum:)
    sen harıkasın valla bravo :)



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen ben de napıyorum ben böyle diyorum ama yapıyorum yine de:)))
      biri beni durdursun:)))

      Sil
  8. bi,tmiyor kuzum bende başlıyorum artık haftaya kına için alınacklar listesini vs. :) senden de faydalanırım ona göreee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demektabi kuzum hatta aklına takılan olursa sorabilirsin;)

      Sil
  9. cok hos ve ince detaylar...
    sevgiler derya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok da eğlendik :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1