13 Ağustos 2012 Pazartesi

Kına Gecesi Mekan Süslemesi

Düşündüm taşındım sonuçta kına gecesi sadece renkli neşeli bir organizasyon, sonuçta düğün gibi illa asil olsun aman rüya gibi görünsün diye bir durumu yok. O zaman masalarda çiçek, şamdan gibi detaylar kına gecesinin ruhuna yakışacak şeyler değildi. Ne yapabiliriz diye düşünürken bu bir parti olsa ne olurdu dedim tabi ki balonlar olurdu. Süslemeyi balonlarla yapmaya karar verdim. Kına gecesine de uysun diye kırmızı olsunlar dedik, ee bir de kalpli olsunlar dedik, yine Eminöünü gittik. 

.


Evimden çok Eminönüne gittiğim Mercandan Tahtakaleye, Bakırcılardan Marputçulara, vs... nerdeyse bütün sokaklarını, hanlarını bildiğim için balon satılan hana gittim doğrudan. 


Fiyatları ise şöyle:       
100 adet büyük kalp balon : 5 TL
100 adet çubuk ve başlık: 3 TL
Şişirme pompası : 3 TL


22 yorum:

  1. AMA BURADA bir eminönümüz yok vallahi geleceğim sırf bunları almaayyaa :D harika bi fikirr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla eminönü iyi var diyorum ben de:)bekleriz canım

      Sil
  2. Çok güzel fikirmiş. Hanın adresini de verseydin. Bir de ben de yaşına girecek yeğenim için doğumgünü süslemeleri almaya gideceğim, gözüne çarpan şurada bulabilirsin dediğin bir yer var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu handa sadece balon değil her türlü süsleme ve parti malzemesi bulunuyor canım. Ama ben hiç sokak isimlerine bakmam ki nasıl olsa her yeri biliyorum diye:(

      Sil
  3. Güzel fikir valla:) kalpli balonlar çok şirin olur:)

    YanıtlaSil
  4. Bunlar harika canım, gideceğin yeri bilmende çok güzel, ben hiçbirşey bulamadım adam akıllı 2 saat dolaşabildiğim için, bilsem belki işe yarar birşeyler bulabilirdim :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bilmek önemli piyasada olup da bulamayacağın hiç bir ürün yok nerdeyse. Hatta şöyle diyeyim the company de beğendiğim bazı ürünleri ve tepe home da gördüğüm bir ürünün birebir aynısı 3te 1fiyatına aldım. O nedenle bir nevi cennet eminönü:))

      Sil
  5. Eminönünden aldıklarını biraz daha anlatırsan sanırım sırf bunun için Bursa'dan atlayıp gelicem, beni de oralara götür, bana da alalım diyeceğim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel şekerim sana da alalım. Ben yakında eminönü turları düzenlemeye başlıycam bu gidişle:)))

      Sil
  6. ilk günden beri bir hevesle takip ediyorum. hergün girip, bakalım begüm yine neler yapmış diye açıyorum sayfayı :) benzer hazırlıklar içindeyim bu yüzden tüüüüm bu eminönü, şark han gibi alışveriş yaptığınız yerlerin adını,adresini verirseniz beni ve eminim benim gibi hazırlık içinde olanlar için ciddi bir zaman tasarrufu yardımı yapmış olursunuz. şimdiden çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkk mutlu oldum bu yorumu görünce teşekkür ederim:))))
      Eminönü kılavuzu tadında bir post yapayım en iyisi ben yakın zamanda:)
      Ya aslında daha paylaşacağım detaylar var işte ama mutlaka hepsini paylaşacağım;)

      Sil
    2. :) öyle bir post mutlaka ama mutlaka bekliyorum.
      vee tüm detayları da gösterirseniz çok mutlu olurum. ayrıca çeyiz alışverişlerine de yer verirseniz sevinirim. malum ne trend bilmek önemli ;)
      sevgiler :)

      Sil
    3. Düğüne kadar yetişmese de düğünden sonra da devam ederim düğün detaylarına zaten. Ev dekorasyonu, çeyiz vs için de evlendikten sonra postlar yaparım zaten ;) takip edilmek çok güzel teşekkürler;)

      Sil
  7. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve "bu siteye katıl" butonundan takipçi olmak istiyorum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Yok anam yok ben bedavaya gitmişim. Vallahi tekrar kına yapasım geldi :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) tekrar yapalım içinde kalmasın:)

      Sil
  9. Begüm nerdesin kıs :)

    Düğüne çok az kalmış; bu kızın sesi soluğu çıkmıyor dedim bakim bi napıo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğün olalı 22 gün olmuş bile valla. Bi oturamadım ki neyse ama döndüm buralara aynen devam edicem tüm detaylarla tatlım:))

      Sil
  10. Kalpli balonlar kına gecesi için çok güzel bir fikir..Şimdiden iyi eğlenceler dilerim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızla çok ama çok mutlu oluyorum;)