Soyu Tükenen Çift ve Voodoo Bıçak Standı :)


Ahahaha başlık entel görünmeye çalışan çakma konulu kitap adı gibi oldu:))) 

Neyse vodoo bıçak standıyla başlayayım. Voodoo bıçak standlarını aylar aylar (hatta yıl bile olabilir ondan tam emin değilim) önce sevgilimle bir İstiklal turunun sonunda Tünel'deki Karınca Design'da görmüştük. Ben bundan istiyorum diye uzunca bir süre tutturmuştum hatta:) 
.
Hatta belki biri bize hediye olarak alır diye hayal bile kurup umut ettim. Ama en sonunda sevgilim bana pazar akşamı bu sevimli, eğlenceli bıçakları hediye aldı. Çokkkkkkkkkk mutlu oldum.

Artık bıçakları bu zavallıya saplar saplar stres atarız. Sadist bir çiftiz bizzzz :D


Şimdi de soyu tükenen çift olayına parmak basalım. Ben çok şanslıyım sanırım bu süreçte başka çiftleri gözlemliyorum, bloglarda ya da sosyal medyada takip ediyorum. Bu süreci genellikle sıkıntı geçiyorlar.  Tartışıyorlar, birbirlerini kırıyorlar, yıpratıyorlar... Biz çok uyumlu muyuz, birbirimizi çok mu seviyoruz, hayata aynı yerden mi bakıyoruz artık her ne ise aramız olan bu şey çok mutlu mesut geçiyoruz bu dönemi. Allah nazarlardan saklasın. Kulağınızı çekin, tahtaya vurun, maşallah deyin nazar değmesinnnnnnnnnnnnnnnnnn:) 

Sevgilim ben mutlu olayım diye elinden geleni yapıyor. Arada böyle sürprizler de yapıyor. Hatta bu süreçte kendisine bir kez daha aşık oldum sanırım;)  Keyifli bir çiftiz. Tüüüü tüüü nazar değmesinnn bizeeeeee ;)

(imza: kendi kendini öven ukala blogger)


Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Sağol şekerim:) Herkes mutlu mutlu geçirsin inşallah bu süreci;)

      Sil
  2. Maşallah. Allah nazarlardan saklasın.
    buarad çok beğendim. benim kocamda bıçak hastası ben de ona mı hediye alsam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım:)
      Biz baya araştırdık bu bıçak setini aslında bıçakları baya kaliteli paslanmaz çelikten. Bir de bıçak yuvalarında mıknatıslar var bıçakların kaymasını düşmesini engelliyor.Güzel bir hediye olabilir bence;)

      Sil
  3. yakında ankaralı olacasın ve öğretmensin. eee gel bloguma daha ortak ne olsun:)
    http://uyuyanguzelfazi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğretmenliği bıraktım bu haziran itibariyle inşallah ama bakalım eylülden itibaren Ankaradayım canım:)

      Sil
  4. Bende öğretmenliği bıraktım :)Bakalım Ankarayı sevecekmisn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım farklı sektörleri de denemek lazım artık:) şimdilik evimi ve bulunduğu semti çok sevdim.

      Sil
  5. Maaşallah diyelim Allah nazarlardan saklasın hediyeside çok güzelnmiş güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Mutfağıma koymak için sabırsızlanıyorum:)))

      Sil
  6. Maşallah canım, Allah nazarlardan korusun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol şekerim nazar boncuğu ekleyelim bloga:P

      Sil
  7. bıçak standı acayip esprili bir fikirmiş, bayıldım :D

    edankb.blogspot.com
    bana da beklerim, sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet acayip sempatik birşey:)
      Takipteyim blogunu şekerim;)

      Sil
  8. maşallah tatlım, bizde öyleyiz, her konuda anlaşıyor sayılırız, anlaşmasak bile beni mutlu etmek için elinden geleni yapan bi nişanlım var, bunu bilmek ayrı güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya hele böyle stresli bir süreçte aranızda stres olmadığını bilmek güzel:) maşallah diyeyim sizinkine de nazar değmesin inşallah;)

      Sil
  9. Güzel günlerde kullanın. Kocaman maşallah size.Mutluluğunuz artarak devam etsin ,sevgiler:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah tatlım allah kimsenin ağzının tadını bozmasın;)

      Sil
  10. bunları ben de ilk gördüğümde çook beğenmiş ve istemiştim. hala da istiyorum. güzel günlerde kullan. :)

    bana da beklerim: http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık kullanıyorum da çok kullanışlı, teşekkürler ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları