Kına Gecesi: Mumlar

Kına gecesinin detayı daha mı çok ne... O kadar çok şey varmış ki buldukça yayınlıyorum. Kına gecesinin en önemli detayına geldik; mumlar:P  Ben aslında ele takılan gül şeklindeki detaylardan çok da hoşlanmıyordum ama annem mum olarak onlardan da alalım güzel görünüyorlar diyince eee hadi o da olsun madem dedim. Ama aldıktan sonra benim de hoşuma gitti yani:)))
.


Kırmızılardan 12 tane, beyazlardan 10 tane olmak üzere toplam 22 tane mumu 5 TL'ye getirerek yine kendi çapımda bir rekor kırdım mı kırdım:))) Nasıl her şeyi bu kadar uygun fiyata buluyorsun derseniz hepsini ocak-şubat ayı gibi düğünlerin hiç yapılmadığı aylara özellikle getirdim. Haliyle o aylarda hiç satış olmadığı için istediğim fiyatlara alabildim. Gerçi artık Eminönü esnafının beni gayet iyi tanıyor olmasının da payı büyük:)))



Şimdi gelelim benim detay manyaklığıma bu beyaz mumların etrafındaki simli karlı tüllerle, benim kına tacımın duvağı ve nikah şekerlerimizin tülleri aynı. Seçerken özellikle dikkat ettim. He diyeceksiniz ki buna senden başka kim dikkat edecek ki, valla önemli olan benim içime sinmesi her şeyin uyumlu olması... Normal değilim biliyorum bu yüzden de herkesten 2 kat daha fazla yoruluyorum hazırlıklar sırasında:)




Yorumlar

  1. aynen öle dedm biliomusnnn
    ve sen cvpladın canm bemmm ya yne harikalar yaratmşsn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzmanlaştım konu üstüne şekerim artık:P Çok mersi kuzum:)))

      Sil
  2. kına mumların çok şık cnm
    o beyaz olanlar gülün ortasına mı tutturulmuş
    çok orjinal olmuş.
    bu arada seni takip ettikçe geçen yılki heyecanım koşturmam geliyor aklıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım beyaz güllerin ortasına tuttulmuş mumlar onlar.
      Acaba su süreci hayırlısıyla atlatıp bizimkinin üstünden de 1 yıl geçmiş diyebilecek miyiz:)))

      Sil
  3. Ohh süslü süslü ne güzel :) benden hemen önce çocukluk arkasım evlenmıştı, kına mumu seçiminiz birebir aynı olmuş :) onda da aynı bu iki seçenek vardı :) ama 22 az gibi geldi bana , çünkü iki çeşit olunca insanlar ikisinden birden almak istiyor. Benim tek çeşitti 40-45 tane vardı kapış kapış gitti valla :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha tesadüfün böylesi işte. Yetmezse artırır kuzum ama ben diktatör bir insan oluyorum öyle anlarda kimse benden korkusuna rastgele alamıyor. Kızları görevlendiricem kimlere dağıtılacağı belli şimdiden:)) ahahah onu bile düşündüm yakında beyin hücrelerim kısa devre yapacak:)))

      Sil
  4. canım ya ne kadar şık o beyazlar :)


    begumyagci.blogspot.coö

    YanıtlaSil
  5. çok güzellermiş bayıldım

    YanıtlaSil
  6. kırmızılara bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aldıktan sonra bayıldım onlara canım:)

      Sil
  7. hepsi şahane olmuş bende güllerden yapıcam kedim vakit olursa :D,
    ama mumlu değilller bunlarda hoşmuş beyazlarda şahane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım:) İnsan zaten neyi yapacağını şaşırıyor zaten her gün her dk birşeyle uğraşıyorum:)

      Sil
  8. hepsi çok güzel olmuş çok zevklisin ben de kendi kınam için bunlardan düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım o zaman ikimize de uğur getirsinler;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla