Kına Gecesi İçin Ayakkabı ve Forever New Clutch

Kına gecesi elbisemi seçtiğimden daha önce bahsetmiştim ama hangisi olduğunu söylememiştim. Hani böyle bir beklentiniz varsa yine söylemeyeceğim de :)  hangileri diye hatırlamak isterseniz buyurun buradan...
.
İşte bunların arasından seçtiğim bir elbiseyle kombinlemek üzere Forever New indirminden işte bu Moonlight Clutch'ı aldım.  Hem de tam %50 indirim yapmışlardı sağolsunlar.



Aslında tam olarak krem rengi fotoğrafta ışıktan sanırım biraz daha koyu renk çıkmış. Hazır indirim varken annemin beğendiği clutch'ı da ona hediye aldım. 


Anneminkinin rengi somon, onunkinde de gözüm kalmadı desem yalan olur:)))



Bunlar da yine indirimli satın aldığım krem rengi rugan ayakkabılarım:




Yorumlar

  1. ayakkabı da clutch da çok zevkli ve güzel, hımm acaba hangisi sanki bunlar bi ipucu verdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım:) aslında bunlar oradaki iki elbiseye de uyuyor ışıktan dolayı renk yanılması olabilir fotoğraflarda ama işte uyan ikisinden biri;)

      Sil
  2. clutchları çok beğendim çok güzeller:) güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim annem adına da:)

      Sil
  3. çok şık hepsi canım, güle güle kullanın =)

    YanıtlaSil
  4. ikisine de ba-yıl-dım! çok güzeller yaa şeker gibi:))

    YanıtlaSil
  5. çok güzellermiş, gelinliğini bilmiştim ama bu kez bilemiyorum >_< hepsi olabilir ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum gelinliğin de bugün son provası vardı artık en son halini giydim:)

      Sil
  6. Merhaba
    blogun hayırlı olsun
    izleyicin oldum.ben de beklerim bloguma
    hediye çekilişime katılmak ister misin?
    http://www.duygusenyurek.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoşgeldin:)
      Ben de takipteyim;)

      Sil
  7. forever new mükemmel değil mi? hayır ben mi kendimi kandırıyorum yoksa herşey gerçekten çok mu zevkli?
    çok az kaldı yukarıdaki güzellikleri kullanmana, resmen ben heyecanlandım burda :)


    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım:)
      Forever new'e girince insanın herşeyi satın alası geliyor zaten:)))

      Sil
  8. Çok güzel şeyler almışsın canım, ben mercan demiştim ama çantayı görünce mercanın olmadığını anladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha ipucuu olmuştur biraz sanırım şekerim ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla