Düğün Provamız

Bu pazar akşamı kendi düğünümüzü dışarıdan izleme fırsatı bulduk diyebilirim. Şimdi artık kesinlikle çok daha heyecanlıyım. Düğün mekanımızda bir çiftin düğününün her anını baştan sona izleyerek çiftin yaptıkları hataları gözlemleyerek kendimize ders çıkarma fırsatı bulduk. 

Anladım ki kesinlikle herkesin yapması gereken bir şeymiş. Blogumu takip eden herkes az çok bilir, detaylar konusunda ne kadar manyak olduğumu:) Ben düğünün her anının, her detayını planlamış bir insan olarak, yine de kendimize bir sürü notlar aldık: çıkış anında neler yapmamalıyız, pasta kesilirken neler yapmamalıyız vs. gibi... Aslında herkesin defalarca üstünde düşündüğü, hatta daha önce nişanında yaşadığı anlar olduğu halde yine de kendi düğün mekanınızda bunu detaylı gözlemlemek kesinlikle ama kesinlikle çok önemliymiş anladık.

Oğuz Bey'in bizimle bütün gece ilgilenmesi düğünümüzün ne kadar kusursuz geçeceği konusunda bize çok güven verdi.
.
Düğün dansımız için pisti ölçtük tartık alıcı gözüyle. Bu arada düğün dansımızdan da bahsedeceğim daha sonra, farklı bir dans türü seçtiğimizi söyleyebilirim şimdilik;)) 
Dj'mizle tanıştık böylece artık bu konuda da endişelenmeme gerek kalmadı çünkü kendisine son derece güvendik.
Düğün için parçalarımızı da belirledik hatta düğünü izlerken:) Onları tek tek paylaşacağım sizinle...

Bütün detaylar için düğünden önce herkesin bulunduğu bir toplantı gerçekleştireceğiz ama biz sanırım bir çoğuna karar verdik bile...


Sizinle düğünümüz hakkında küçük 1-2 ipucu içeren fotoğraf paylaşayım şimdilik;)




Pastamızı çok beğendik, tek tek kalp şeklinde olacaklar, henüz içeriğine karar veremedik. Bana hakimeviyle ilgili çok fazla detay soran oluyor aklıma gelmişken bunu da söyleyeyim pasta için anlaşmalı oldukları pastane Pelit Pastanesi.

Tabi böylece akşam yemeğimizi de güzel bir manzara eşliğinde, Tarabya Hakimevi'nin ikramı olarak yemiş olduk. Teşekkür ederiz özellikle o bir şişe şaraba:)))


Yorumlar

  1. Çok güzel bir mekan seçmişsiniz canım,harika geçeceğinden eminim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))İnşallah canım ya güzel geçer. bir an önce gelsin diyorum sonra yok daha yapacak çok iş var diyorum. Ne diyorum ben de bilmiyorum:)))

      Sil
  2. harika detaylar btanem paylaşımlarını bekliorum kuzm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada unutmadım kına için parçaların olduğu klasörü paylaşmanın bir yolunu buldum. Bir link haline getiriyorum oradan indirebileceksiniz;)

      Sil
  3. vuuuuvv süper ya iyi aklınıza gelmiş öncesinde böyle bir şey yapmak, inşallah çok güzel geçer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tarabya hakimevinin bir uygulaması bütün çiftleri 2şerli ya da 3erli gruplar halinde bir düğünü izlemeye çağırıyorlar aslında düğünden 15 gün önce ama biz biraz erken olsun istedik. Valla süper oldu.
      İnşallah güzel geçer şekerim sağol;)

      Sil
  4. canım ne kadar güzel bir mekan seçmişsiniz..çok beğendim..herşey gönlünüzce olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım inşallah herşey yolunda gider:)

      Sil
  5. Mekan da harika, zaten senin ellerin, fikirlerin değerse oraya daha da güzelleşir. Herşey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğün kısmı neyse de bir ev kısmını tamamen halletsek nasıl rahatlıycam. Şöyle derin bir ohhh çekicem valla şekerim:)

      Sil
  6. merhaba,
    ben geldim...
    sizi izlemeye aldım...
    mekan gerçekten çok güzelmiş...
    herşey gönlünüze göre olsun canım...

    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah öyle olur:)

      Sil
  7. e çok güzelmiş :) ne güzel çok ferah çok iç açıcı :)

    YanıtlaSil
  8. Allahım Allahım peri masalı gibi olacak herşey belli:) aman nazar değmesin :) bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy inşallah öyle olması için çok uğraşıyoruz:)
      Çok teşekkür ederim tatlım:)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. İnşallah masal gibi bir düğünümüz olur bizim de:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2