Düğün Dansımız: FOXTROT


Blogta daha önce görmüşsünüzdür nişanda dans dersi aldığımız sırada çekilmiş bir prova videomuz vardı. İşte tam da burada. O zaman seçtimiz parça Frank - Nancy Sinatra / Something Stupid'ti ve dans olarak da rumbada karar kılmıştık. Yine düğün dansımız için de tereddüt etmeden Danset Boutique'yi ve Fulya Hanımı tercih ettik.
.


Dansımız için vals mi olsun tango mu olsun yoksa başka bir şey mi olsun... Ama ne olursa olsun farklı bir şey olsun kimse yapmamış olsun derken Fulya Hanım'ın önerisiyle çokkkk mutlu olduk. Bize dansımız için Foxtrot'u önerdi. Önce nasıl bir dans olduğunu bilmediğimiz için hemen youtube'a sarılıp foxtrot videoları izledik. İşte bu da araştırırken izlediğimiz videolardan biri aslında foxtrotu gayet iyi özetlemiş:




Tabi biz bu kadar mükemmel bir performans sergileyemeyiz ama şimdilik ilk dersi almış olmamıza rağmen fena da gitmiyor:)))
İlk ders prova videomuz var ama tabi ki düğünden önce hiçbirini yayınlamayacağım; artık o kadarı da düğüne gelecek olanlara süpriz olsun;)



Seçtiğimiz parça herkesin çok iyi bildiği, ritmi foxtrota çok iyi uyan bir parça. Ama düğünle ilgili seçtiğimiz bütün parçalardan başka bir postta bahsetmeyi düşüyorum;) 




Dans derslerinde çok ama çok eğleniyoruz. Hatta 1 saat nasıl geçti ya diye her seferinde çok şaşırıyorum:)


Yorumlar

  1. bayıldım müziğe:)))



    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz müzik olarak ama herkesin eşlik edeceği daha çok bilinen bir parça tercih ettik daha eğlenceli oldu sanırım:)

      Sil
  2. Çok hoş. ne heyecanlı tüm hazırlıklar. herşey fıstık gibi olacak eminim.

    YanıtlaSil
  3. çok hoş.sanıyorum herşeyin harika olacak sende fıstık gibi. çok heyecanlı hazırlıklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle dediğin gibi canım:) Teşekkür ederim;)

      Sil
  4. I like this style :) I'm following you now :)
    Have a nice day!

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you:) This is going to be our wedding dance;)

      Sil
  5. Harika yaaa, çok detaycısın. Ben de senin gibi olurdum sanırım. Şimdi profiline baktım ve evet YENGEÇ burcu. Böyleyiz biz işte :)
    Dans harika, kesinlikle görsel şölen olacak ve ben çok merak ediyorum, nasıl olacak?????
    Gelinlikle zor olmayacak değil mi bu dans???? :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detaydan ölücem yakında sanırım ayy yoruldum ayol herşeyin detayıyla uğraşmaktan:)))

      Aslında gelinlikle bu tarz danslar zor olabilir ama ben taa en başından beri bu tarz birşey olacağını bildiğimden gelinliğin dikim aşamalarında sürekli müdahale ettim. Mesela uzun tül kuyruğu toplanabilecek şekilde yapıldı. Duvağım baya uzun ona da çıt çıt ilave edildi böylece dans sırasında boyu kısalmış olacak.

      Yani gördüğün gibi yine manyak bir yengeç olarak onun da ayrıntılarını düşündüm hesapladım:)))

      Sil
    2. Çok tatlısın yaaa, takipteyim, meraklardayım ben de :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2