Gelinliğim Kapak Olduuuuu!!!

Bugün alışveriş için dışarı çıktığımızda dergilerin olduğu reyonun önünden geçerken taaaa uzaklardan derginin kapağında gördüm:) Daha giyip salınmadan amma ünlü olduğum gelinliğim:)) 

Reytingleri yüksek bir dizi de yer aldı önce benim birtanecik güzel gelinliğim. Şimdi de bir dergiye kapak oldu ayrıca 3 farklı tarzla 3 sayfasında yer almış benim seçtiğim taçla birlikte...
.
Şimdi tabi hatun benim kadar iyi taşıyamamış, yani benim kadar hakkını verememiş gelinliğin olsun o da heves etmiş işte napıcaksın:P  


Tabi hangi dergi olduğunu söyleyemem sonra ben daha düğünümde arzı endam eylemeden herkes öğrenir:)))


Buradan sponsorum yüce şahsiyet Sayın Berk Gökden'e teşekkürü bir borç bilirim:)))))


Yorumlar

  1. Hayırlı olsun :D
    Gerçi gelinliği begüm kendine göre değiştirtti. Ben dergiyi görünce aynı gelinlik olduğunu anlamadım ilk önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık kitleler beni takip ediyor görüyosun:P
      Tabi gelinliğe kendi tarzımızı da kattık:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. malesef değil:) derginin görselini bile eklemedim buraya kimse gelinliği düğünden önce görmesin diye:) zaten blogta herşeyi paylaşıyorum bari o sürpriz kalsın dedim;)

      Sil
  3. pist yoksa banu'nun gelinliğimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah postu yazdığımdan beri herkes bütün dizileri saydı heralde yok değil canım ya:)))

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Benim bir fikrim var ama söylesem mi söylemesem mi bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha ben de bilemedim :))))

      Sil
    2. ;) anladın sen onu:)))))

      Sil
    3. tanımışım seni az çok demekki :) romantik tarzından bildim ben onu :) benimkisi bildiğin balerin kıyafetinin uzun hali, tek istediğim dantelsiz bol tüllü etek ve ışıl ışıl bi gelinlikti :)

      Sil
    4. Valla çok doğru tanımışsın şekerim ama ben üzerinde değişiklikler yaptırdım bir de ışıltı attırdım. Seninki de eminim çokkkkk güzel olacak sen de;) ben de tüllü istedim sonra işte kara verdim. Ayyy hazırlıklar bitse de düğün günü gelse gelinliklerimizi giysekkkkk:))))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Ben true bride olabilirim de:P dergi o değil:)))

      Sil
  7. merhaba:)

    bloğunuz çok güzelmiş gelinliğinizde :)
    bende bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızı da isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba:) çok teşekkür ederim...
      Ben de takipteyim canım;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1