Gelin Eldiveni ve Penti Gelin Çorabı

Bedenimi 2000lerde yaşatabilirsiniz ama ruhumu aslaaaaa...

Önceki postta da bahsettim ben nostaljik bir gelin de olmalıyım aynı zamanda. Gelin telimiz tamam o zaman sırada ne var eldiven:) Şimdi bu eldiven olayını henüz çözebilmiş değilim vesselam. Nereye sorduysam istediğim gibi bir eldiven yok. Haa bu kadar arıyorum da çok uzun süre mi takıcağım hayırrr, sadece 1-2 kare fotoğrafta kullanıcağım. Düğünde kullanmayı düşünmüyorum ama benim sağım solum belli olmaz napıcağım hiçççççççççççç belli olmaz:)))
.
İstediğim eldiven modeline gelince kısa, dantel bilekte fiyonk ya da fırfır şeklinde detayı olan bir şeyler ama neler bilemiyorum ben de...




Aslında istediğim ilk fotoğraftaki gibi ama tam bilek kısmında da br fiyonk olsun istiyorum çok şey mi istiyorum ya niye yapmıyorlar yaaa... Bunu da kendim yapıcağım o olcak sonunda aaaaaaa ama...

Sonracığıma bir gelin çorabı sorunsalı var ki niye sorunsal onu da anlatayım. Şimdi ben gelin çoraplarımı aldım hazır öyleeee düğün gününü bekliyorlar. Ben hep gelin deyince gelinliğin altında beyaz gelin çorabı hayal etmişimdir ama küçücük bir sorun var ben bir Ağustos gelini olarak o çorap bacağıma kaynayacak biliyorum. Ama ben yılmam varsa bir hayalim inadım inat olacak o. Çöl sıcağı gelse, hava 50 derece olsa yine giyeceğim işte banane banane...:)))) Hatta bu yüzden ayakkabımı pudra pembesi seçtim:)

Pentiden aldığım iki farklı gelin çorabım:


Fiyat: 11.90 tl


Fiyat: 14.90 tl

Bu modelin yanında pembe küçük fiyonklar var, ayakkabılarımla aynı renk. Tabi ne kadar önemli bir ayrıntı ne kadar önemli di mi gelinliğin altında 200 kişi benim çorabımdaki pembe fiyonkları görecek sanki:D Olsun ben biliyorum en azından. Hangisini giyeceğime karar vermedim gerçi henüz...


Küçük bir dip not ekleyeyim: Gelin çorabını beyaz yerine vanilya rengi tercih etmek çok daha şık duruyor. Diğeri daha çok porselen bebeklerin bacağı gibi algılanıyor:)



Yorumlar

  1. çoraplar çok hoş, gelinlik jartiyersiz olmaz zaten :) ama eldiven fikrine bayıldım gerçekten çekimler için süper olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım fotoğraflarda çok hoş olacaktır eminim:)

      Sil
  2. Benimde ayakkabım pudra pembesiydi çorabı niye pembe fiyonklu almayı düşünemedim ki :) Çok güzel bir fikir bence,istediğin eldiveni bulabilirsin umarım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azmettim karaliyim bulucam:)))) senin de az önce nikah fotoğraflarına baktım çok güzeller ama çok fotoğraf istiyorum ben ya;))

      Sil
  3. : ) Alemmişsin, sen de benim evlilik hazırlık zamanımdaki deliliklerim aklıma geliyor: ) Ben de öyle çok şey tutturmuştum, deli gibi de aramıştım istediklerimi...

    Ne istiyorsan onu yap bence, hiç kimse görmesin önemli mi, sen mutlu olacaksın ya o yeter.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle nasıl mutlu olacaksam öyle yapıyorum:) önce aaa onun modası mı kaldı diyen insanlar ben yapıcam diyince bizde mi yapsak demeye başladı çok hoşuma gidiyor, çok eğleniyorum:))))

      Sil
  4. bana da ayakkabıcı illa çorap gıy çorap gıy dıyıp duruyor, ama temmuz sıcagında hiiiç gözum yemiyor yaa :( ama ilk çorabı çok begendım , ben bı pentıye ugrayayım ozaman , Ankara'da gıymem ama Samsun'da gıyerım belkı :) ay şu düğün gunlerı gelse de şu ne olacak bu ne olacak telaşımız bıtse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla aslında nişanda ben de çok düşünmüştüm giymesem diye ama herkes giy demişti ayakkabı hiç sorun çıkardı öyle olunca. Gerçi düğünde gelin çorabı sevdiğim için aldım ama aklında olsun alırsan bir beyazı bir de vanilya rengi var. Vanilya al çok daha güzel doğal duruyor canım. Diğeri porselen bebek bacağı gibi duruyor:)))

      Sil
  5. Çorapta çok güzel ama eldivene bayıldım, inşallah bulursun, biz de fotoğraflarda görürüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım ya ama azimliyim bulucam:)

      Sil
  6. gelin eldivenlere benimde zaafim var fakat yaptiracagim gelinlige eldiven gitmiyor ama yinede aldim bir arkadasin dügününe gidince kullanmistim nostalji bir outfitim vardi :)) o aklima geldi simdi fakat coraplarda bir okadar önemli yani ehem ehem :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bugün bekliyorum eldivenlerimi gelecekler sonunda. kendim bir şeyler katıp ona istediğim gibi yapıcam inşallah... yakında postunu yaparım;)

      Sil
    2. Mrb yazali epey olmus buraya ama umut ediyorum ki cvp bulabilirim soruma... gelin eldivenini nerden aldin?? :))) haziran 8 de dugunum var. Ve tipki senn gbi kisa dantel eldiven ariyorum. Yardimci olursan cok sevinirim.

      Sil
    3. Mrb 8 haziran 2013 de dugunum var senn gbi ben de dantel kisa sirin gorunen eldivenlerden takmak istyrm ve bu konuda israrciyim ancak piyasada hep uzun var. Sen nerden bulabldn?? paylasirsan sevinirim

      Sil
  7. Beril Öke Gülen e rica ettim,benim aynen senin gibi düşündüğüm nişan eldivenimi tasarladı canım,bence bir ulaş derim;)))) daralttım biraz kararsızlığımla ama olsun,bir eldivenim oldu sonunda,fiyonkları kendim ekleyeceğim;))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  8. Canım bende aynen senin gibi ağustostaki nişanıma hazırlanıyorum,Beril Öke Gülen'den nişan için bana bir eldiven tasarlamasını istedim,senin gibi ne yakışacagını bilmediğim için isteklerimle daraltmış olabilirim ama bir eldivenim oldu sonuçta;)))) bence ulaşabilirsin,sabırlı bir tasarımcı;)))) bu arada fiyonkları kendim ekleyeceğim;)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ilgin için kendisi de sağolsun benimle iletişime geçti ama şimdilik ben eldivenimi buldum sanırım. Sadece üzerine birkaç küçük ayrıntı ekleyeceğim.
      Sana nişanında mutluluklar dilerim:)) Önünde uzunn ve zorlu bir süreç var haberin olsun;)

      Sil
  9. merhaba ilk resimdeki gelinlik eldivenin istiyorum sizde mevcutmudur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu Hanım Vanilya Dizayn'a gelin eldivenlerini getirdik ama malesef hepsi satıldı. Keşke kısa bir süre önce sormuş olsaydınız...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla