En Sevdiklerimle Doğum Günüm:)))

Doğum günüm olan cuma günü tek başıma sosyal medyadan gelen doğum günü mesajlarını bir facebooktan bir blogtan şeklinde okurken bir yandan da söyleniyodum:)
"Sanal dünya bu ya yalan dünyaaaaaaaaaaaaaa..." nidalarıyla bir tripten diğerine koşarken bu yıl niye kimse pasta almıyor diye yana yakıla evde volta atarken meğer inceden inceden planlar yapılıyormuş

Cumartesi sabahı mobilya bakmak için dolaşırken beğendiğimiz berjerler için pudra pembesi döşemelik kumaş bulamayınca (ya tamam ölüm kalım meselesi değil ama önemli benim için pudra pembesi kumaş:)))
olay koptu: "Yaaaa ne kumaş var ne de başka birşey hayatımda" diye:)
.
Bu arada sevgilim de yemeğe gidiceğiz akşama bak güzel olacak derken yok akşam değil illa 3'te gidiceğiz diye tutturdu ben de 3'te yemek mi olur akşam gideriz boşver diyorum olmaz gitmemiz lazım rezervasyon yaptırdım Cafe Cadde'de diyor. Meğer en sevdiğim arkadaşlarımla kutlama için plan yapmışlar. Sevgilim bunun için çok uğraşmış:)

Önce Cafe Cadde'de pastamızı yiyip sonra Caddebostan Secret Benzin Station'a geçtik.
Bunlar da bizden birkaç kare fotoğraf:)









Çok seviyorum siziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)))


Yorumlar

  1. Biz de seni çok seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Sürpiz doğum gününde, oturur oturmaz bana pastayı siz ayarlamıştınız di mi diyen garsona da teessüf ediyorum :(
    Bir de son resme yorum olarak:
    ‎" Efes Dark , gününüz renkli içkiniz siyah olsun... "
    Ama aynı efes dark reklamı gibi olmamış mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan o zaman tüm yetkililere sesleniyoruz

      1) Süpriz doğum günü partisinde pastadan bahsedilmeyecek
      2) Efes reklam afişi düşünüyorsa uygun bir fiyata bizim fotoğrafımızı ve sloganımızı kullanabilir billboardlarda yerimizi alabiliriz.

      Tekliflere açığız, bak bekliyoruz. Düğünden önce olursa fena olmaz hani masraflar çıkar diye diyorum :)))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım benim ;)

      Sil
  4. çok güzel fotolar....nice mutlu senelere
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. Nice güzel mutlu sağlıklı yıllara :)

    YanıtlaSil
  6. süpper demek bütün begümler dogumgunu konusunda hasas:)))
    tekrar kutlu olsun :)))


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya kimlerin kutladığının, kaç kişinin kutladığının bile hesabını tutan biriyim. Demek ki adımızdanmış:)))
      Tekrar sağol şekerim;)

      Sil
  7. Doğum günün kutlu olsun, bundan sonrakileri hep boyle gulumseyerek birlikte mutlu kutlayın inşallah :) benimkisi balayının son gününe denk gelecek bu yıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooooo son gün mon gün romantizm dolu bir doğum günü olacak desene ben bekar geçirdim bunu, sen çiçeği burnunda taze gelin olacaksın;)))
      Çokkkk teşekkür ederim tatlım:)

      Sil
  8. Fotoğraflar çok güzel. Nice mutlu yaşlara birlikte girersiniz inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim fotoğraflarımızı, sağol tatlım inşallah;)

      Sil
  9. iyiki doğdunn:)
    süpriz doğum günlerine bayılırımm:)

    YanıtlaSil
  10. Senin de doğum günün kutlu olsun: )) Nice mutlu yaşlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimiz mutlu günler yaşarız :)

      Sil
  11. biz yengeçlerin işi gücü trip atmak, huysuzluk çıkarmak ;) dün de ben aynı moddaydım meğer eşim de benim için birśeyler hazirliyormus ;)) nice nice yillara eşinle, evinizde canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha sorma canım ya:) evet yakında bir evimiz olacak inşallah:)

      Sil
  12. Nice mutlu sağlıklı ve huzur dolu senelere canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimize...
      Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  13. Nice yaşlara beraber girin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok teşekkür ederim:)

      Sil
  14. gec olsada canim simdi gördüm ama gecmis dogum günün kutlu olsun.Ins sevdiklerinle bir ömür boyu yasarsin :)) nasil ben bugüne kadar senin blogunu görmedim anlamadim :((( ama bütün sayfalara gözden gecirmeye caliscam cok begendim:))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkk teşekkür ederim tatlım:))
      Blogumu beğenmene çok sevindim, çok mutlu oldum:)
      Hoşgeldin;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1