Begüm'ün Kınasının Detaylarının Devamı...

Madem kına konusuna girdik oradan devam edelim o zaman. Davetiyeleri yapan ben durur muyum küçük, minik, miniminicik kutularımı da yaptım. Gerçi o kadar küçük değiller ama:)

Şimdi ben bu birçok evlenecek gencecik, tazecik genç kızlarımızın (kendime pay çıkarmak adına bu kadar genç olgusuna vurgu yapıyorum 28 genç sayılır ama ya:)) çoğunun görmüş olabileceği küçük kına kutularından aldım. Bu arada ben evlilik sezonu açılmadan çok önce aldığım için 100 tanesini 5tl'ye aldım:) Aslında aklımda birçok alternatif vardı ama bu kutular çok hoşuma gitti..


Sonra onlara beyaz çiçekler yapıştırdım, bir de ince beyaz kurdeleler bağlayıp üzerlerine küçük birer de uğur böceği kondurdum. 



Bir de "Begüm'ün Kınası" etiketleri yaptım işte benim minik kutularımmmm:)




Bunlarda sepetimiz ve tepsimiz. O gece benden başka bir şeyin kırmızı olmasını istemediğim için hiçbir şeyi kırmızı almadım. Ne kadar egoistim ya:)))




Uğur getirsin bana da herkese de...


Yorumlar

  1. Begümcüm küçük detaylarda harika olmuş, süpersin canım düğünün de herşey içine sinsin sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur, öyle olması hiçbir şeyin aklımda kalmaması için çok uğraşıyorum.
      Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  2. :) canım çok güzel olmuşlar, ben de dün akşam bir sürü kına mumu yaptım oturup, ama bitmedi bu akşam devam... akşam paylaşırım belki. kına sepetimiz benziyormuş, benimkisi bunun eflatunu gibi daha önce paylaşmıştım zaten şurada http://hayatisusle.blogspot.com/search/label/d%C3%BC%C4%9F%C3%BCn%20haz%C4%B1rl%C4%B1%C4%9F%C4%B1:) neyseki ben boyle minik kutular yaptığını görmeden kınalarımı hazır minik çiçekler şeklinde aldım , yoksa ayyy ben de kınalarımı kendim yapayım diyebilirdim :) çok çok uğur getirsin hepsi sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya görmüştüm senin sepetini de, zevklerimiz çok benzer seninle:)
      Ben de mumları, bir de dün yaptığım kına taçlarını bir post yapayım bari bir ara...
      Herşeyimiz aynı olacak bu gidişle, bir düğün tarihimiz farklı, bir de sen ankaradan istanbula geliyorsun ben tersini yapiyorum:))))

      Sil
  3. ayy çok ciciler bende kesinlikle alacağımm kına kutularından seninkilerde pek şekermiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi canım:)
      Küçük eklemelerle de kendinden birşeyler katınca daha bir güzel oluyor her şey hem de çok ekonomik:)

      Sil
  4. davetiyeden anlamalıydım bişiler yapıcağını :))
    eklemelerin gerçekten çok güzel olmuş :)
    devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha neler yapıcam nelerrrrrrrrrrr:) Hatta bazılarını yaptım da daha yayınlamadım sıra gelmedi:)
      Teşekkür ederim şekerim;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla