Begüm'ün Kınası:) Davetiye

Şimdi tabi görmemişin düğünü olmuş tutmuş gözünü çıkarmış. Evlenmesem ben DIY enerjimi nasıl dışarı yansıtacaktım iyi ki evleniyorum işte:) yani sırf bu yüzden başka bir nedeni yok :P
.
Şimdi kına gecesi yapıyoruz ee insanları nasıl davet edeceğiz ona da ayrı davetiye yapalım dedik ama ben tutturdum "ben yaparım ben yaparım" diye. Yakında evi de tutmaya gerek kalmaz diye düşünüyorum onu da "ben yaparım, ben yaparım" diye tuttururum:)))




Öncelikle profil fotoğrafı olarak da kullandığım resmi fon olarak kullanmaya karar verdim. Gerçi bir çok alternatif vardı ama yine döndüm dolaştım onu beğendim.



Sonra buna zarf da lazım onu da yaparım ya nolcak ki dedim mi dedim. 

Hemen en yakın kırtasiyeden fon kartonu alınır, çizilir, kesilir, yapıştırılır. Bir de üzerine fiyonk kondurulup ,rahatça çekip çıkartabilmek için kurdele eklendi mi oldu bileeeeeee...




Yapmak isteyenlere belki küçük bir fikir olur. Benden araklayabilirsiniz yani;)


Yorumlar

  1. çok güzel bir fikir olmuş canm

    YanıtlaSil
  2. begümcüm şahane olmuş, çıktısını mı aldın yoksa matbaadan mı canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matbaa değil de ozalitçiden kendi hazırladığım resmin çıktısını aldım. Aslında evde çıktısı alınabilirdi ama ben normal A4 kağıt olmasın simli bir karton olsun istedim o nedenle dışardan aldım çıktısını. Fotoğraflarda çok belli olmamış ama simli bir kartonu var.

      Sil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuş, şu ben yaparımlar bizi bitirecek zaten :) insanlar hala peşimde dolaşıyor ayça sen gelin olacaksın gelin çiçeğiyle uğraşamazsın boşver kendin yapmayı diye :) ama karar verildi bi kere , dönmek yok :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ya deli miyiz neyiz:)))
      Ben bu haftasonu kazma küreği alayım da temeli kazmaya başlıyayım, mimar mühendis benden daha mı iyi yapacak ben yaparım evi de ya ne gerek var:)))))

      Sil
  4. Gerçekten iyi ki evleniyorsun sen :)) Ellerine sağlık :) Çoook güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evlendikten sonra evin başına neler gelecek bakalım:) sağol tatlım;)

      Sil
  5. bu kadar güzel davetiyeden sonra evi de ben yaparım desen şaşırmam hani:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bir sürü DIY proje var da bazıları bitti bazıları yapım aşamasında ama hepsini paylaşıcam inşallah:)

      Sil
  6. Çok güzel olmuş,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. cok güzel görünüyor hersey canim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım inşallah her şey güzel olur:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla