OLEG CASSINI / Kına Gecesi İçin Elbisem

Ben yine duramadım. Elbisem var daha giymediğim onlardan giyerim desem de babamın da " sen elbise istiyorsun biliyorum gel alalım" demesiyle durur muyum gaza geldim tabi hemen. 
.
Bağdat Caddesinde dolaşırken Oleg Cassini'ye uğradık. 5 tane elbise denedim. Buyrun bakalım nasıllarmış:)







Bu elbise niye yarım porsiyon çıkmış diye sorarsanız siyah çorabım ve kırmızı topuklu ayakkabılarımla çok iyi bir konsept olmadı göz zevkinizi bozmayayım dedim:) Yandaki, modelin orjinal fotoğrafı...



Bu elbiseyi denerken fotoğrafını çekmeyi unutmuşum :)


Fotoğraflardaki elbiseler 36 beden oldukları için yine üzerimde bol duruyorlar idare ediverin;) Şimdi ben burada fotoğrafı olanlardan birini seçtim, yarın da inşallah 34 bedenini getirecekler ve elbiseme kavuşacağım:)

Hangisini seçtiğim konusunda fikir yürütebilirsiniz ama benim seçmediğim birini çok beğenip de moralimi bozmayın hee ona göre:P Hangisi olduğunu söylemeyeceğim işteeeeeeeeeee:)))


Ben mağazada elbise denerken iki tane çok tatlı teyze vardı her giydiğimi uzun uzun inceliyorlardı. Sonra anladık ki onlar beni firmanın mankeni sanmışlar sonra tabi çok güldük hep beraber. Eeee tahmin edersiniz bendeki havayı nasıl mutlu oldum nasıl mutlu oldum anlatamam. 

Tabi şimdi firmanın mankeni olsa niye mağazada dolansın orada mı yatıp kalkıyor sanıyorlar artık teyzeler bilemedim:D Bir de bu boyla ancak konu mankeni olur ya neyse:) Ama öyle böyle değil çok havaya girdim çokkk... 

Ayna ayna söyle bana benden güzeli var mı dünyada hani yok biliyorum da bir de senden duyayım dedim:P
Neyse ben havamı söndürmeye gittim geleceğim:)))))



Yorumlar

  1. bari 36 bedeni doldursaydın :)) turk kızı dedıgın balık etlı olur accık yaw:)) hepsıde ayrı yakısmıs hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de 36 olur dedim ama olmadı işte:) teşekkür ederimmm:)))

      Sil
  2. hayirli olsun :) ben de su an kina icin elbise ariyorum.

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Oleg Cassini'nin sanırım bedenleri geniş kalıp. Ben de gelinliğimi 36 beden almıştım. En başında hafif oynama gerekebilir bir ara getirirm dedim. Düğüne 2 hafta kala tadilata gittim, koşturma stresten daha da zayıflayıp aradaki hafif oynamayı her iki yandan 2'şer cm. ye çıkarmısım :) bana da 34 bedenini getirtmişlerdi ki onda bile oynamak zorunda kaldık. Yine de en kısa zamanda tamamlamışlardı gelinliği tam üstüme oturmuştu. Beğeniyorum Oleg Cassini'yi daha çok o pudra pembesi olanı beğendim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleg'de öyle bir problem olabilir doğrudur canım da ben de genelde böyle bir sorun var nisan elbisemibaşka yerden, gelinliğimi başka yerden aldım onlarda da bu sorunu yaşadım zaten normalde 34 ya da xs giyen biriyim. Ama fotoğraflarda kafam büyük çıkmış ona çok güldük, nişanlım dalga geçip duruyor:)))).

      Sil
  4. begümcüm sana biraz kilomdan transfer edebilirmiyim ? :) mercan rengi olan harika.


    Yazan: Tombiş blogger

    YanıtlaSil
  5. kuğu gibisin elbise çok yakışmış mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ay iyice havaya girdim:)))

      Sil
  6. Havanı yesinler :))
    bence 1 veya 3 alınan elbise :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol şekerim:)))
      Valla herkes başka birini tahmin ediyor bakalım hangisi bilemiyorum:)

      Sil
  7. Hayatım ben en sondakine bayıldım ama senin tercihinde hiç tereddüt etme çünkü zevkler ve renkler tartışılmaz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm o zaman şöyle küçük bir ipucu vereyim en sondaki 36 bedenden başlıyormuş malesef...

      Sil
  8. ilk elbise çok güzel. Bende bloğuma beklerim.

    görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. nişan için bakıcaktım oleg cassiniye fırsat bulupda gidemedim başka yerden aldım, içimde kaldı elbiseleri deneyememek, hepsi çok hoş, ben tahminde bulunuyorum ozaman; pembe diyorum :) yani ikinci sıradaki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim en güzelini bulmuşsundur canım.
      Ben de taşsız, pulsuz birşey bulamadım pek piyasada oleg cassiniye baktım oradan aldım o yüzden.
      Kimbilir belki de odur bilemiyorum:)))

      Sil
  10. AFERİN BABAYA KIZINI DÜŞÜNÜYOR..
    TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM BANA DA BEKLERİM..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek çocuk olunca:))
      Ben de memnun oldum...

      Sil
  11. Lacivert çok asil durmuş.

    YanıtlaSil
  12. hepsi cok yakismis ama lacivert ve pudar rengi olana bayildim...
    blogun icinde tebrik ederim...
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçi o mordu ama fotoğrafta daha koyu durmuş lacivert gibi çıkmış.
      Teşekkür ederim canım:)

      Sil
  13. Hayırlı olsun :) Hepsi çok güzel hangisini secmiş olursan ol çok yakisacaktir eminim :)

    YanıtlaSil
  14. çok güzeller gerçekten de bana da beklerim :)sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. Cok cok begendim elbiseleri :) ama en cok nude rengi harika durmus :)

    bende beklerim bloguma :)
    Selamlar
    http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım;) teşekkür ederim bakalım seçtim birini nasıl olacak:)))

      Sil
  16. Hepsi çok güzel ama en çok mercanı beğendim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hepsini beğendim ama daha çok bedeni olana göre seçim yaptım:) sağol canım;)

      Sil
  17. cok hos durmus elbiseler üstünde canim, fizigin süper! ama sanki bende nude olanini en cok sevdim :) banada beklerim:)

    uyuyakalanguezel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şekerim sen de çok güzelmişsin bayıldım;)

      Sil
  18. ilk elbisenin rengi hosuma gitti ama hepside üzerinde yakismis :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım yakında görürürsün zaten seçtiğim elbiseyi üzerimde:) teşekkür ederim tatlım;)

      Sil
  19. Sevgili begum
    Hirrem tacini emininunde nerden aldin
    Tambur adres verebilirmisin? Ve mumkunse elbisen ve tacin resmini koyarmisin ?
    Tsl
    Kler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Csnım bütün bu soruların cevapları blogta mevcut fotoğraaflar da dahil ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1