Her Evlenecek Olanın İçine Derya Baykal Mı Kaçıyor?


Keramet evlilikte mi, değil mi anlamadım ama her evlilik hazırlığında olanın içine bir tane Derya Baykal türevi kaçtığı kesin. Benimkine kaçtı oradan biliyorum. Gerçi ben de hep vardı da şimdi yok nişan hazırlıklarından kalanlar, yok düğün hazırlıklarından kalanlar, yok kına hazırlıklarından kalanlar derken her çöpten bir şey yapar oldum (şimdi çöp derken mecaz tabi:))

"Aaaa orada kurdele kalmış, dur burada da çiçek var, streç film mi bitmiş, ee bunun rulosunu atmayayım güzelmiş bu, ben şimdi bundan bir şey yaparım." cümlelerini duyan annem her biten şeyin kutusu lazım mı diye sorar oldu. Biri beni durdursun yapıştırıcı bağımlısı olacağım evleneceğim derken:) 

.
Bu peçete halkaları da yine bana öyle bir şeylerin estiği bir sabahın ürünü. Nişandan kalan kurdeleler, swarovski taşlar ve çiçeklerle yapıldılar.




Çok tasarrufluyum vesselam. Ev ekonomisi benimle batmaz:P ( tabi ayakkabı vs alışverişlerimi saymazsak yani :)))



Yorumlar

  1. kesin batmaz begümcüm ne demişler do it yourself:))pekte şirinler be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha onu bir de ben alışveriş yaparken Berk'e sormak lazım Duygucum:) ev ekonomosi mi batar global kriz mi olur diye:)))
      Neyse bir yerden verdiğim zararı en azından başka taraftan kapatıyorum.( bu da züğürt tesellisi:))

      Sil
  2. :)) güldüm doğrusu ne kadar güzel şeyler yazmışsın ve de ne de güzel yapmışsın peçete halkaları bir harika ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkür ederim. Bugün böyle bir mutluluk var içimde nedensiz her şeye yansıyor sanırım ondan olabilir. Ben de yazarken çok eğlendim:)

      Sil
  3. Çok cici olmuşlar,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. çok kokoş olmuşlar canım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol tatlım ben de senin postu okuyup yorum yazıyordum;))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları