Gelinlik Randevularım / Hişşşt kimse duymasın;)


Ağustos ayında düğünümüz olmasına rağmen gelinlik bakmaya kasım ayında başladık. Böylece gelinliğime aralık ayında karar vermiş oldum. 

İşte bu denemeler sırasında aslında çok fotoğraf çekmedik ama birkaç tane fotoğraf buldum onları da paylaşayım istedim. Gelinliğimin de fotoğrafı var ama onu düğüne kadar kimseye göstermiyorum tabi kiiiiiiiii:))))

.
Gelinlik randevularımı Bağdat Caddesindeki moda evlerinden aldım. İlk olarak nişan elbisemi aldığım Privenuptia'ya ve Beyaz Butik'e gittim. Privenuptia'da balık model gelinlik beğendim ama nişan elbisem öyle olduğu için onu seçmedim. Beyaz Butik'te ise çok farklı bulduğum bir gelinlik olmadı. 

 Sonra sırasıyla Vakko Wedding, Pronovias, Oleg Cassini, Henna, Pierre Cardin ve Akay'a gittik. Baya bir  gelinlik denememe rağmen (yaklaşık 50'ye yakın gelinlik denemişim denemediğim kalmadı sanırım ehehe:)) ne sevgilim ne ailem pes etmedi sonuna kadar fikirlerini söylediler. En sonunda gelinliğimi seçebildim, tabi tahmin edersiniz ki saydığım bu yerlerin hangisinden aldığımı da söylemeyeceğim :)))

Fotoğraf çekmek genelde yasak olduğu için sevgilim fotoğrafları genelde gizlice çekti o nedenle garip ifadelerimden dolayı kusura bakmayın:)











Bu fotoğraflar da Vakko Wedding aksesuarlara ait:










Yorumlar

  1. çok yakışmış cnm ama eminim gelinliğin bunlardan çok çok daha güzeldir, karar vermek ne zor öyle değilmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım ama denemek inanılmaz keyifli aslında bir çoğunu zevkten denedim:)
      Gelinliğim de bunlardan daha faklı;)

      Sil
  2. canım maşallah sen ne kadar erkenden halletmişsin gelinlik olayını:) gelinliğinide merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar bile zor sabrettim canım:)) Aslında erken halletmenin bir sürü avantajı var hem kafan rahat oluyor hem de birçok firma indirim olanağı sağlıyor bu kadar önce olunca...

      Sil
  3. ben de gelinliğimi erkenden (düğünden 5 ay önce kadar :D) Oleg Cassini'den aldık. Aldıktan sonra inanılmaz rahatladım tabi google amca da benden kurtuldu, komple gelin ve gelinlik kelime aramalarıın sonuçlarını önüme dizmekten sıkılmıştır eminim :) bir de şu topuz üstünden hafif kabarık (ilk resimdeki gibi) duvaklar çok hoş duruyor bence =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben firmaların kataloglarının sıralamalarını ezberlemiştim, çok şükür kaç aydır bakmıyorum artık:)) Senin de fotoğraflarını merak ediyorum;)

      Duvağı da zaten öyle yukarıdan takılacak şekilde seçtim canım.

      Ayy şimdi gelinliğimi mi özledim ne:))))

      Sil
  4. benim gelinlik bakma sürem bir bucuk saat sürdü sadece :) ilk denediğim gelinliği aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsan canım ben nasıl bir model istediğimi baştan beri biliyodum ama ben biraz da keyfini sürmek için çok denedim. Hayatımda bir kere deneme şansım var ne var ne yok giyeyim sefasını süreyim dedim:)))

      Sil
    2. Çok iyi yapmışsın canım :) ama ben ankaradan istanbula gittim gelinlik için, e yol yorgunluğu, biraz da sevgiliyle vakit geçirme hevesi :) aradığımı bulana kadar denemedim hiç birini, bulunca da aldım gitti :) gelinlik denen şey zaten güzel :) baktıkça her birinde aklı kalıyor insanın

      Sil
    3. Bu durumda iyi yapmışsın tabi ki canım:)Dediğin hepsi güzel ya bunların.
      Benim tatil dönemimdi zaman boldu suyunu çıkarttım haliyle:D

      Sil
  5. Canım su gibisin hepsi de çok yakışmış. Merakla bekliyorum gerçek gelinliğini.
    Şu ana kadar 50 gelinlik deneyen bir gelin ne gördüm ne duydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:)

      Tarihe geçtim heralde ama bu süreç aslında 2.5 gündü yani süreye bakınca çabuk oldu.
      Valla canım çok eğlenceli ve keyifliydi bence fırsat varken herkes tadını çıkarmalı sonuçta bir daha istesen de denemek gibi bir şansın olmuyor:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla