Bekarlığa Veda Kuşağı / Bride To Beee:)

Şimdi benim bir şeyim de eksik kalırsa olur mu, olmazzzz:) Madem bekarlığa veda edeceğim hani benim bride to be kuşağım dedim, başladım internette bakınmaya. 

.
Fiyatları 10tl ile 32tl arası değişiyor ama yok beğendin mi beğenmedim. Birinin yazı rengini beğendim kurdele rengi olmaz dedim. Diğerinin kurdelesini beğenmedim. Dedim her şeyi kendim yapıyorum madem e bunu da yapayım bari. Buyrun bakalım nasıl olmuş;)




Herkes "Bride To Be" yazıyor, benimki farklı, esprili olmamalı:)



Bride To Be Kuşak Malzemeler
  • Nişan - düğün hazırlıklarından arta kalan beğenilen renk geniş bir kurdele
  • Yazılar için kumaştan çıkmayan evdeki herhangi bir boya. Ben evde var olan akrilik boyalardan kullandım.
  • Bir de simli oje. Ben flomar miracle serisinden simli bir oje kullandım. 


Yorumlar

  1. harika bende cüneytin gelini die yazmayı düşünüyodum gerçekten başımızda tacımızla ayrı bi havamız olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzelmiş canım miss world tadında gezeriz ortada ahaha:))))

      Sil
  2. Ellerine sağlık bende yapmayı düşünüyordum ama beceremem diye düşünüyordum,gaz verdin şimdi bana :D Kenarlarını nasıl yaptın anlayamadım :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım kolay bir şey yaparsın ben yarım saatte yaptım. Yazıyı hemen üzerine çizme istersen ben önce bir kağıda çizip karbon kağıyla çizdim sonra. Yazıları morla boyayıp üstünden oje ile geçtim. Kenarları içinde evde nişan hazırlıklarından kalmış 2cm genişliğinde üzeri gri simli çizli kurdele vardı. Her iki yanına da onu diktimcanım ama istersen yapıştırabilirsin de...

      Sil
    2. Saol canım cevabın için,bende yapacağım yani beceririm inşallah :D

      Sil
  3. Çok güzel olmuş :) ben veda etmeden evlenivereceğim , iyiki de öyle olmuş yoksa bu akşam kesin bunu yapıyor olacaktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm o da mantıklı veda etmeden yeni bir merhaba;) benimki de var ya açgözlülük o da olsun bu da olsun:)))

      Sil
  4. Çok hoşmuş bende yapıcam sanırım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman seninkini de heyecanla bekliyoruz;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları