Nişan Hikayesi / Detaylar

         Evettttttt gelelim sözden sonra nişan detaylarımıza... Düşündüm de nişanın baya detayı varmış en iyisi birkaç postta anlatayım ben bunları:)
          Biz 23 Temmuz 2011'de nişanlandık ama hazırlıklara sözden hemen sonra başlamıştık bile, hatta mekan anlaşmamızı nişandan 8 ay önce yapmıştık bile ( ben fazla bile sabretmişim hatta:)). Deniz kenarında, adalara karşı bir mekan bulduk tam istediğimiz gibi:
.




Nişanda konuklarımıza hatıra olarak saklayacakları nikah şekeri tadında hediyeler verelim dedik. İş başa düştü eminönü, tahtakala, şark han arşınlandı. Bu arada nikah şekeri malzemesi almayı düşünenler için küçük bir ipucu vereyim; eminönünde Kurukahveci Mehmet Efendi'nin bulunduğu sokakta nikah şekeri malzemesi için birçok toptancı var ama oradan almak yerine biraz daha yukarı çıkarak Şark Han ve civarından almak daha karlı çünkü buralarda hem fiyatlar daha da düşecektir hem de pazarlık olanağı daha çok olacaktır;) 

Gelelim her şeyini bizzat yaptığım nişan şekerimize :



Davetiyeler için de lila rengi kurdeleler alıp bağladık ki onlar da konseptten ayrı boynu bükük kalmasınlar:)



Bunlar da nişan tepsimiz, kurabiyelerimiz için sepetimiz ve kadehlerimiz:




       Tepsiyi için swarovski taşlar ve deniz kabukları aldım ve tabi makasımız için de swarovski taşları unutmadım. Kadehlerin taşlarını tek tek yapıştırmak baya uzun sürse de yılmadım:) Bu arada sepet gümüş rengi değildi nalburdan gümüş yaldız soba boyası alarak (evet evet soba boyası:) hem ekonomik hem de kuruyunca asla çıkmıyor bulaşma ihtimali yok ) bir de gümüş simli çiçeklerle süsleyince kurabiyelerimizin sepetimiz de hazır oldu.
  
          Gelelim kurabiyelere... Aslında benim açgözlülüğüm biraz sanırım çünkü yapılabilecek herşeyi yapmak istedim ve nişan kurabiyelerimiz de olsun istedim. Onları da 1 gün önce annelerim, sevgilim ve ben dördümüz oturtuk sırtımız tutulana kadar pes etmeden yaptık. İlk defa denedik bu kurabiyeleri yapmayı, tabi bunu 183 taneyle denemiş olmamız ya çok kendimize güvendiğimizi ya da çok cesur olduğumuzu gösteriyor ama ben hala hangisi olduğuna karar veremedim:)


 


          
           Şanslıyım sanırım bunları yaparken bile saatlerce sıkılmadan bana yardım eden bir sevgilim var. Benim sevgilim çok düşüncelidir demiş miydim:))) Sanırım onu özledim dönsün artık...


Yorumlar

  1. Maşallah ne hünerlisin nasıl sabırla uğraşmıssın bütün bunlarla. Hepsi çok güzel olmuş, bisikletli nikah şekerlerine bayıldım!:)Abimin düğünü için çok güzel ipuçları verdin, teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
  2. Ne demek canım yardımcı olabildiysem ne mutlu. beğenmene sevindim ayrıca... daha devamı gelecek:) daha paylaşacağım çok detay var düğün kına vs hepsi hazır artık:)))

    YanıtlaSil
  3. Takipe aldım bekliyorum ;))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil
  5. Hepsine bayıldım :)Bütün ayrıntılarla kendin bizzat uğraşman da süper olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) En zevkli yanı bunlarla bizzat uğraşmaktı sanırım:)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla