Nişan Elbisem :)

         Nişandan bahsediyorken elbisemden bahsetmesem olmaz tabi...
        Nişan elbisemi seçerken sanırım hayatımın en hızlı kararını aldım. Normalde alışveriş yaparken onlarca mağaza gezen, en son karar veren ben, nişan için sadece iki yere baktım. Bunlardan biri Pronovias, diğeri de Privenuptia'ydı. Her ikisinin de Bağdat Caddesindeki butiklerine gittim. İstediğim elbise balık model ve dantelliydi; sonunda gönlüme göre buldum, giydiğim anda işte bu dedim. 
.
 İŞTE ELBİSEMMMM:))


           Önce Pronovias randevuma gittim. Orada 6-7 tane elbise denedim ama sadece 4 tanesinin fotoğrafını çekmişim çok da içime sinen bir elbise olmadığı için sanırım çok fazla çekmek istememişim. Zaten yüz ifademden de anlaşılıyor sanırım. Pronovias'ta denediklerim de yüzümde zoraki bir tebessüm varken nişan elbisemi bulduğum da ağzımla kulaklarımın arasındaki mesafe hızla kapanmıştı:))) Privenuptia'da da 5-6 tane elbise denedim ama fotoğrafa izin vermedikleri için sadece satın aldığım elbiseyi çekebildim.

      Çok severek giydim canım elbisemi. Elbisenin arkasında kuyruğu da var ama o bu fotoğrafta görünmemiş, artık o da nişan fotoğraflarını eklediğimde görünür. Elbisemin astarı pembenin çok güzel bir tonuydu, dantelinin rengi de mocha rengiydi. Elbisem sipariş verilip 36 bedeni getirildiğinde 1 provayla beli biraz daraltılarak tam üzerime göre yapıldı. Ben de mutlu mesut elbisemle evime geldim:)


Bunlar da Pronovias denemelerim;





      Tabi ki demo elbiseler 40-42 beden olduğu için üzerime oturmamışlar emanet durmuşlar:, idare ediverin:) 
      
      Elbiseden bahsetmişken ayakkabımın da bulduğum bir fotoğrafını ekleyeyim en son;



Yorumlar

  1. kocaman bir woouww diyorum.Zaten sen güzelini bulmuşsun canım:) ayrıca çok güzel taşımışsın:)
    hayırlısı olsun
    canım kelime doğrulamayı kaldırırsan daha kolay yorum yapabiirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum canım :)) iltifatlarına ayrıca teşekkür ederim:)
      bu arada uyarın içinde teşekkür ederim kelime doğrulamaya hiç dikkat etmemişim tekrar sağol;)

      Sil
  2. elbisene bayıldım. bunun çok benzerini ben de kardeşimin düğünü için denemiştim. biraz abartılı gelmişti ama nişan için çoook ideal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de giydiğimde tam nişan elbisesi işte demiştim:) teşekkür ederim tatlım...

      Sil
  3. Zevkli ve doğru bir seçim olmuş.. Gece kıyafetleri ve gelinliklerle ile ilgili bir bloğum var ilgini çekerse seni bloğuma davet etmek isterim.

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  4. Beğenmene sevindim teşekkür ederim:) takipteyim o zaman;)
    o zaman zevkine güvenerek gelinlikle ilgili postlarımda da yorumlarını bekliyorummm...

    YanıtlaSil
  5. İlk elbiseyi beğendiğiniz duruşunuza bile yansımış ve yüzünüz gülüyor. Bencede doğru seçim, çok güzel, sizede çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  7. çok şık bir elbise, çok çok çok yakışmış, mutluluk getirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah, güzel dileklerin için teşekkür ederim:)

      Sil
  8. Hayırlı olsun. Çok güzel! Siteni takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim. Sevgiler..:)

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğenmene sevindim:) ben de seni takibe aldım;))

      Sil
  9. gerçekten kendine en yakışanı şeçmişsin tatlım cok begendım :)))) bende kendi denediklerimi hatrlaıdm şimdi:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşşekür ederim Begümcüm:)
      Ama çok eğlenceli di mi ya yine benim elbise deneyesim geldi:)))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yurtdışına Taşınma Kararı Almanın Duygusal Yönü

Gelin Telim Olmadan Asla