Merhaba :)

        Blogu açmaya sevgilimin çok şiddetli ısrarları:) sonrası karar verdim. Başlığı ne olsun ne olsun diye düşünürken iki şehir arasında geçecek hayatımızı anlatsın istedim. Bu fikrimi sevgilime söyleyince "aaa Charles Dickens - A Tale of Two Cities'den mi esinlendin dedi" ama o an bu hiç aklımda bile yoktu. Yine de güzel bir tesadüf oldu bence... 


       Charles Dickens; Paris ve Londra arasında geçen çok başka bir hikayeyi anlatırken ben burada İstanbul - Ankara arasında geçen bizim hikayemizden bahsedeceğim. Evliliğe dair hazırlıklar, moda, hobi, vs... kısacası hayata dair ne varsa paylaşmak istiyorum :)

       Herkese merhaba:)

Yorumlar

  1. hoşgeldin canım başlığın da tam benlik....artık takipteyim:)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbulduk canım:) Senin de düğünün eğer yanılmıyorsam benden 1 hafta sonra bizim ki 26 ağustosta... ben çok sevdiğim istanbul'umdan ayrılmak zorunda kalıcam ama mutlu olduktan sonra çok da önemli değil:)

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin

    Benim ki de 2 şehrin hikayesi :) sevgili kişisi ile ayrı şehirler ve kısmetse evlenince istanbuldan ayrı bir şehirde yaşıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de hoşgeldin canım:)
      Sonuçta önemli olan mutlu olmak olunca mekanın çok da bir önemi kalmıyor;)

      Sil
  4. merhaba begüm blogunu şans esei buldum ve bayıldım hep böyle mutlu ve bol bol post paylaş..inanki bütün postlarını okuya okuya başa geldim.. mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım ben de elimden geldiğince paylaşmaya çalışıyorum:) blogumu sevmene çok mutlu oldum:)))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları