English Home, Ecobella Home, Taç

             Şimdi adettendir dedim evlenecek blog yazarının çeyiz postu yapması, eksik kalmasın o zaman:) Aslında çeyiz kelimesini pek sevmiyorum. Ben yeni evimizin eşyaları diyeyim en iyisi.
           İşyerimin hemen arka sokağında English Home mağazası olduğu için ( Kadıköy'deki English Home'u bilenler bilirler) sürekli beni masrafa soktuğu bir gerçek:) 
       
           Genelde eve getirir getirmez hepsini bir boşluk bulup sokuşturduğumuz:) için fotoğraflarını çekemedim. 
.
  • Hediye olarak gelen (şimdiden hediyeler gelmeye başladı :)) Ecobella Home'dan yatak örtüsü ve pike takımı:  

  • English Home'dan pike, çarşaf ve yastık kılıfı kombinasyonumu kendi zevkime göre yaptım:


Bu fotoğrafta görünen en alttaki desenli, mor pikeyi








 Buradaki  mor puantiyeli (burada pembe gibi durmuş ama) çarşafı










                 

                   Ve lila rengi yastık kılıflarını aldım.













                  Bu da daha önce rengini ve desenini çok beğenerek aldığım yatak örtümüz




      
  • Bunlar da Taç'tan aldığımız nevresim takımlarımız    



Bunlar da en son eklenenler evimize :)



Yorumlar

  1. mihi, o mor pikeden ben de dün aldım.. ama çok güzeller di miii?!
    güle güle kullanalım madem :)


    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok güzeller hatta pembesinden de mi alsam diye düşünmüştüm sonra abartmayayım dedim:)

      Güzel günlerde, mutlulukla kullanalım o zaman ikimiz de ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Ev Bulmak ve Ev Kiraları