Davetiye İçin İpuçları

             Davetiye seçme aşamasındakilere küçük ipuçları vereyim dedim.
     .    
         Artık nişan davetiyesi ve düğün davetiyesi seçmiş gayet deneyimli ve piyasadaki neredeyse bütün davetiyeleri görmüş biri olarak diyeceğim şunlardır:

  • Asla amannn davetiye alt tarafı zaten kimse önemsemez, çok da önemli değil diye düşünmeyin inanın siz ne kadar özenli bir davetiye seçerseniz o kadar güzel geri dönüşler alıyorsunuz. 
  • Kesinlikle düğün konseptinize ve nikah şekerinize uygun bir davetiye seçin. Hiç olmazsa düğünde kullanacağınız süsleme ya da nikah şekerinizin renklerinden küçük bir obje ya da kurdele kullanın.Yani mutlaka kendinizden bir şey katın.
  • Eğer düğününüz yemekli bir davet ise mutlaka davetiyeye davetlilerin geri dönüş yapabilmesi için bir  telefon numarası ve en son bildirim yapabilecekleri bir tarih (LCV) yazdırın. 
  • Davetiye metnini mümkün olduğunca kısa tutun çok daha şık ve elit bir algı yaratacaktır. ( bir de ne olur kıvanç duyarız, onur duyarız demeyin ya cumhurbaşkanlığı resepsiyonu değil sonuçta:))



Biz davetiyemizde;

Nişanda:  Hayatmızın binbir rengi sarsın istedik günümüzü...

Düğün için de:  Mutluluk paylaşmaksa eğer; bu mutlu günümüzde yanımızda olmanız herşeye değer...

sözlerini kullandık.


  • En son olarak da davetiyenizn zarfının ya da kutusunun içine mekanın bir kroki ya da haritasını ekleyin. Büyükşehirlerde yaşayanlar için bence bir zorunluluk. Nişanda kendi hazırladığımız haritamızı örnek olması için ekleyeyim:


Hadi bakalım herkese kolay gelsin, en güzeli olsun;)

Yorumlar

  1. düğün metninizi biz de kullanabilir miyiz:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki ne demek, kullanabilirsiniz:) ben zaten belki faylanmak isteyen olur diye paylaştım. Davetiyelerinizi bastırınca paylaşırsın canım görürüm artık;)

      Sil
  2. henüz hiç davetiye işine girişmemiş birisine süper fikirler verdin çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yardımcı olabildiysem ne mutlu canım:) zaten yakında düğün davetiyemizi de paylaşıcam;)

      Sil
  3. Çok güzel ipuçları, çok teşekkürler. Düğün davetiyesini merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;)) yakında paylaşacağım canım...

      Sil
  4. "bir de ne olur kıvanç duyarız, onur duyarız demeyin ya cumhurbaşkanlığı resepsiyonu değil sonuçta:)"
    tamamen katılıyorum :)

    bu düğün-nişan-söz işine olan fobisini yıllardır yenemeyen ama her türlü süsleme-organizasyon-atraksiyonel get together'a aşık biri olarak karışık hislerle okuyorum blogunun bu bölümlerini :D ben düğün planlama işine girmeliyim belki de, kişisel olarak uzak kalıp kurumsal olarak işin içinde olmak sorunlarımı çözebilir! demişken hemen maşallah maşallah diye ekliyorum :)

    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman tatlım bu işe girersen ciddi ciddi haber ver bana da ben de düşünmüyor değilim aslında;)

      teşekkür teşekkür ediyorum ben de:))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 1