Bir Söz ve İsteme Hikayesi :)

        Gelinlik, davetiye, nikah şekeri ve daha bir sürü detayıyla uğraştığımız düğümüz yaklaşırken ben size bu sürecin en başından başlayayım dedim hazırlıkları anlatmaya...
       .
         Bizim sözümüz (bu kelimeyi de bi garip buluyorum ama) 17 Kasım 2010'da oldu. İlişkimiz başladıktan 9 ay sonra artık sözlüydük:) Normalinde heyecanlı bir insan olan ben nedense o gece hiç heyecanlanmadım. Hatta kahveleri ikram ederken aman dikkat et heyecanlanma diyen herkes benden daha heyecanlıydı:) Bu arada kahveleri de ben yapmadım tabi ki kuzenime yaptırdım :))) O gece ikram etmek için sevgilim, ben ve benim bitanecik en yakın arkadaşım 4-5 çeşit kanepe hazırladık ama fotoğraflarını çekmeyi unutmuşuz. Evet evet sevgilim de o gün gündüz gelerek bizzat yardım etti bana, çok düşüncelidir sevgilim benim:)

            
 İsteme olayına geçildiğinde annemle babam, eniştem ailenin en büyüğü olduğu için ona soralım önce dediler işte tam bu sırada gecenin bombasını eniştem patlattı. "Ya ben hiç anlamıyorum bu kız nasıl yaptı da bu çocuğu kandırdı;, ben bu kız evde kaldı ya diyodum,verdimmm gitti" diyince herkes kahkalarla gülmeye başladı. Böylece hiç naz yapılmadan gayet hızla verilen ilk insan olarak tarihte yerimi aldım. Eniştemin benden umudu bu kadar kesmiş olduğunu da böylece öğrendim:)


             Benim canım arkadaşım her şeyime yardım etti her zaman ki gibi...



         Sevgilim çikolatamızı Pelit'ten almıştı. Pastamızı da 3 gün önce Divan'dan sipariş vermiştim. Çikolatalı ve bol antep fıstıklı yaklaşık 25 kişilik bir pastaydı.



             Ve biz koskocaman bir aile olduk :)))










En son çiçeğimle ben....



         Fotoğraflara tekrar bakınca acaba yeniden mi istemeye gelseler diye düşünüyorum çok eğlenceliydi. Bu arada tabi ki tuzlu kahve de unutulmadı:)))

Yorumlar

  1. Ne kadar güzel gözüküyüyorsunuz fotoğraflarda..Ben tuzlu kahveyi unutmuştum ama tüh:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım:) Ben aslında tuzlu kahve yapmayalım ben kıyamam dedim ama kıydılar:)

    YanıtlaSil
  3. Allah tamamını erdirsin elbisenin rengi çok güzelmiş, benim davetiyede kullandığım renk :) Tuzlu kahveyi ben bizzat yaptım fakat benim nişanlım oyuna getirdi beni. Kaşla göz arası yakın arkadaşını kahvesiyle değiştirip içmiş, bende içti de hala sağlam oh ne güzel diye sevinirken o sırada verildim. Verildikten sonra söylediler tuzlu kahveyi içmediğini valla intikamım acı olcak düğünden sonra da olsa içiricem o kahveyi kararlıyım :D

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım...
    Benim nişanlım kahveyi gayet tereddütsüz içti yüzünde hiç bir ifade değişikliği bile olmadı ama ona bakarken benim yüzüm şekilden şekle girmişti:)
    Sen bundan sonra bütün kahveleri tuzlu yaparsın artık:))

    YanıtlaSil
  5. mutluluklar cnm çok güzel görünüyorsunuz..

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler canım,evlilik hazırlıklarında kolaylıklar,şimdiden bir ömür mutluluklar dilerim..

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler canım:) Listede sıra senin blogunda görüp bayıldığım harfli ahşap mumluklara geldi. Araştırdım buldum sen de gördükten sonra. Nişanlım haftaya gelince ona gösterip sipariş verip getirticem:)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel görünüyorsunuz ne güzel renk:)) Allah mutluluğunuzu artırsın, hayırlı olsun;)siz de bizim gibi ayrı şehirlerde mi yaşıyorsunuz yoksa:))

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim canım:)
    evet canım malesef ayrı şehirlerde yaşıyoruz. insanın her istediğinde sevgilisini görmesi ne güzeldir kimbilir... Ama az kaldı sayılır ağustostan sonra ankaraya taşınıyorum.istanbulumu da özliycem ama napalım...

    YanıtlaSil
  11. herşey çok güzel görünüyor elbisenin rengini çok sevdim.
    mutluluğun daim olsun.

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim aylin'cim:)

    YanıtlaSil
  13. Allah tamamini erdirsin, cok tatlisiniz masallah : )

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim viva'cım çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  15. ayy allahım mutlulugunuzu daim etsn:* nazarlardan korusun
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar içten bir yorum çok teşekkür ederim canım:) herkes mutlu olsun inşallah;)

      Sil
  16. çok yakışmışsınız ya bayıldım maşaallah . Bi ömür mutlu olursnunz inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnn inşallah hem biz, hem herkes mutlu olsun:) hep beraber musmutlu olalım:)))))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tüm Parti ve Kutlamalar İçin Kağıt Ponpon Yapımı

Yok ya özlemek değil, gözüme kedi kaçtı...

Hollanda İçin Oturum ve Çalışma Vizesi Başvuru Aşamaları - 2